Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 1,991 - 2,000 (kaikkiaan 35,448)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Rane2

    Ehkäpä varakkaalle eläkeläis herrasmiehelle sopisi paremmin tämä versio?

    https://www.youtube.com/watch?v=a4L_4DKrAC4

    Tolopainen Tolopainen

    ,Miksi autotehtaat esittelevät vielä autoja joilla ei ole mitään tulevaisuutta. Tavallisten perheautojen mittoja ja painoja kasvatetaan, niinkuin ei olis mitään tarvetta lopettaa hiilipäästöt. Autotehtaiden johto pitäisi laittaa syytteeseen ilmaston pilaamisesta. Edessä on pitkä taistelu kuten aikoinaan tupakkateollisuutta vastaan.

    Gla Gla

    Tehtaat myy sitä, mitä asiakkaat haluaa ostaa.

    Tuohon Suzukiin liittyvän jutun laitoin jo aiemmin, mutta kun Visakallo aiheen nosti esiin, laitan uusiksi. Ehkä tuon jälkeen Mazda menee vaihtoon ja pihaan ilmestyy pikku-Mersu tai -Land Rover. Kelpaisi varmaan Tolopaisellekin.

    https://tekniikanmaailma.fi/kylla-suzuki-jimnyn-saa-myos-land-rover-defenderin-tai-mercedes-benzin-g-sarjan-nakoisena/

    Visakallo Visakallo

    Minua kiinnostaa tuossa Suzuki Jimnyssä edullinen hankintahinta uutena ja todennäköisesti hyvä kysyntä muutaman vuoden käytön jälkeen.

    jees h-valta

    Mutta eikö tuo toisten merkkien tyylin matkiminen ole hiukan ikäänkuin halventavaa koko autoluomusta kohtaan. Eikö jokaisen pitäisi omilla vahvuuksillaan retostella eikä lainahepenillä?

    Korpituvan Taneli Korpituvan Taneli

    Ei kai se mitään kunhan vain on aito kopio!!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

     

    arto arto

    Suzuki Jimny …….Jos ketä kiinnostaa huippunopeus 130km/h 100 vauhdissa suositellaan kuulosuojaimia………..Eli ei matka-auto…. Metsä miehen auto jolla ei kiirettä ja tiettömät tiet. Menee pahemmasta paikasta kuin takapotku traktori.

    Visakallo Visakallo

    WLTP-päästömittaus oli kova isku lataushybridien vero- ja ostotukiaisille sekä myynnille Euroopassa. Saksassa yli 50 grammaan nousevat hiilidioksidipäästöt pudottavat automallin 3 000 euron tuen piiristä.  Britannia päätti lopettaa kokonaan lataushybridien  2 800 euron ostotuen. Hollanti lopetti tuet, kun selvisi, että lataushybrideitä ei ladatakaan, vaan niitä käytetään pelkästään bensiinillä tai dieselillä, ja tämän takia Hollannin CO2-päästötaso kääntyi nousuun.

    Volkswagen poisti Passat GTE ja Golf GTE -mallit tuotannosta.
    Mercedes-Benz, BMW ja Porsche joko pysäyttivät myynnin tai peruivat tuotannon. Mitsubishi on puolestaan kasvattanut plug-in hybridiensä sähköajokapasiteettia eli akuston kokoa, jotta se pystyy puristamaan CO2-päästön alle 50 grammaan kilometriltä.

    Lenkopetäjä

    Minulla on kyllä täysin päinvastaisia kokemuksia jimnyn etenemiskyvystä.on tullu vinssattua aika monesti

    Jätkä Jätkä

    Kaikissa saman sarjan autoissa, kuten myös muissakin tuotteissa on vähintään 90 % sellaista, mikä on jo esitelty jossain toisessa merkissä tai jopa eri tuotteessa, josta se on keksitty liittää omaan kehitelmään.

    Kehitys kehittyy, eikä oikein mikään uusi ole täysin uutta. Jos ei muuta, niin ulkomuoto / malli on hyvin usei kopioitu, kun jokin laite on saavuttanut suosiota muotonsa avulla.

    Autopuolella nousi tuo Citymaasturi suosioon ja nyt kaikilla isommilla valmistajilla on sellaiset versiot. Ei niillä maasturin kanssa ole mitään muuta yhteistä, kuin hieman korkeampi koppa.

    Autoalallakin voisi sanoa, että ei ole enää mitään uutta, kaikki on jo keksitty, paitsi sähköviat. Niitä tulee koko ajan uusia ja lisää, koska vanhojakaan ei ole saatu korjattua.

    Sangen usein on käynyt niinkin, että ”Kopio” on parannettu versio alkuperäisestä, kun lapsentaudit on korjattu heti pois.

     

Esillä 10 vastausta, 1,991 - 2,000 (kaikkiaan 35,448)