Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 23,831 - 23,840 (kaikkiaan 32,553)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • pystykorvat

    Vai pienessä mittakaavassa…  Eastman osti Oulun muurahaishappotehtaan.

    <span class=”LEwnzc Sqrs4e”>6.10.2016 — </span>Oulun muurahaishappotehdas on yksi maailman suurimmista muurahaishapon tuotantolaitoksista ja se työllistää yli 130 suomalaista työntekijää.

    Tolopainen Tolopainen

    Jaa olen tuolla tehtaalla käynytkin ja aika nyrkkipajahan se oli, jos tuotanto on 10t/h. Nesteen jalostamolla syöttö on 1000t/h.

    Rane

    <p>Lypsykarjatiloilla säilöntäaineeton tuorerehun teko on käsittääkseni liian suuri riski.Huono rehu näkyy heti maidon laadussa.</p>

    Tolopainen Tolopainen

    Säilöntäaineet eivät ole enää happoja, ne ovat kehittyneet, ovat nitraatteja ja bentsoaatteja. Eivät enää syövytä rautaa eikä isännän vaatteita. Eikä siinä rehunmakuisessa maidossakaan ollut mitään kehumista. Taisi hapan rehu olla eläimillekin merkittävä rasite.

    Visakallo Visakallo

    Stellantiksen merkeistä ainakin Citroën, Fiat ja Peugeot aloittavat diesel- ja bensiinimoottorilla varustettujen automallien valmistuksen uudelleen. Muutos koskee Citroën Berlingo-, Fiat Doblo- ja Peugeot Rifter -mallien henkilöversioita, joita ehdittiin osin jopa useamman vuoden ajan myydä yksinomaan täyssähköisinä. IS

    Nostokoukku

    Toyotan omistaja se luki madonluvut sähköautoille. Sanoi, että niiden osuus autokannasta tulee jäämään 30 prosenttiin. Amerikassa autoliikkeet yrittää päästä sähköautoista eroon hinnalla millä hyvänsä.

    Panu Panu

    Toyota on valinnut väärän hevosen eli vedyn ja siksi aina yrittänyt puhua sähköautoja vastaan.

    Nostokoukku

    Toyotan omistajan mielestä suurin osa säilyy polttomoottoriautoina. Perusteluna, että valtava määrä ihmisiä asuu alueilla missä ei edes ole sähköä.

    Metsuri motokuski

    Varmaan yksi ongelma joka on tullut sähköautoihin on kiinalaisten hinnan polkeminen. Toinen voi olla että valtion tukea ei enää Euroopassa jaeta niin kuin ennen auton ostajille. Monelle autonvalmistajalle sähköauto ei ole enää kannattava tuote.

    Uskon että normaalissa käytössä sähköauto on hyvä kapistus. Harva ajaa päivässä yli 200 km jonka sähköllä selvittää vaivattomasti.

    Tolopainen Tolopainen

    Eurooppalaisten sähköautojen suurin ongelma on niiden heikko laatu. Ne pitäisi takaisin kutsua tehtaalle ja asentaa uudet sisäiset laturit. Ei noita vikapesiä kohta kukaan osta 10k€ korjaus parin vuoden välein on liikaa.

Esillä 10 vastausta, 23,831 - 23,840 (kaikkiaan 32,553)