Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 24,561 - 24,570 (kaikkiaan 24,675)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Tolopainen

    Lukion pullamössöporukka meni tänään lakkoon, kun 18v ikäisille veronmaksajien pitäisi maksaa kaikki opiskelukulut. Maksakoot vanhemmat, tai hakekoot sossusta. Opettajia pitää elättää kesällä 2.5 kk ilman työvelvoitetta, jospa he maksaisivat.

    MJO

    Piti tolppa käydä ihan tarkistamassa pattijoen ampumarata. Osoite on eri kylläkin. Googlemapsin ilmakuvasta näki selvästi ampumasuunan olevan lännestä itään.  Tarkemmin ei suoraan itään vaan loivasti pohjoiseen. Joten kirjoitit tolopainen täyttä paskaa vasta-auringosta klo 12. En aio tulla todistelemaan valheitasi. Arvasin ettei missään perusteta ampumarataa noin.

    Nostokoukku

    Tolopainenkin on googlettanut. Ei ole varmaan koskaan käynyt ampumaradalla, ei missään päin Suomea.

    Tolopainen

    Olen käynyt lukemattomilla ampumaradoilla eikä pohjoinen eteläsuunta ole mitenkään harvinainen. Tänä vuonna tulee 60v kun olen ensimmäisen hirvikokeen suorittanut. MJO ei ollut silloin vielä edes himo isänsä silmissä.

    MJO

    Tänä vuonna tulee 60v kun olen ensimmäisen hirvikokeen suorittanut. MJO ei ollut silloin vielä edes himo isänsä silmissä.

    Nauti ihmeessä siitä. Minä taas ottaisin 10 vuotta pois iästäni, jos se olisi mahdollista.

    Mitä leuhkimista tuossa on? Työnantaja taluttaisi pihalle työpaikalta, jollei itse älyäisi jäädä eläkkeelle.

     

    arto arto

    <p>Tolopainen  on sitten jo tosi vanha ukkeli.</p>

    Visakallo Visakallo

    No, Tolopaisella voi jo runko alkaa lahota, mutta oksa kovenee!

    Tolopainen

    No otetaan 10v pois.

    MJO

    No otetaan 10v pois.

    Ei taida olla mahdollista, kuten ei ilmansuuntien kääntäminen. Ei edes pattijoella.

    Visakallo Visakallo

    Tolopainen:

    ”Tänä vuonna tulee 60v kun olen ensimmäisen hirvikokeen suorittanut.” 

    ”No otetaan 10v pois.”

    Yksi ihan käyttökelpoinen tapa täällä palstalla on kertoa ihan oikea ikänsä.

Esillä 10 vastausta, 24,561 - 24,570 (kaikkiaan 24,675)