Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 2,821 - 2,830 (kaikkiaan 31,281)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Tolopainen Tolopainen

Milloin pääset amiksesta ja ajat amisviikset pois.

MJO

ei ole viiksiä, eikä tule.

wanhajätkä

Laskekaapa henkselit roikkumaan ja pelkkä flanellipaita päällä ulkohuussiin…nii, eihän teillä modernijätkillä ole. Sitte riuku on vaihtoehto. Ehkä siellä kirkastuu mikä on ekoteko.

Posliinipyttyynhän te ette kyykkää tietenkään. Keväällä vaa torni nurin ja pottumaalle.

Se ois ekoteko mutta nmonestako on?

Puu Hastelija

Tämä on joskus aiemminkin hoettu väite, joka on kyllä puhdasta uskontoa:

”Minä saan ABC:stä polttoaineen ilmaiseksi, bonukset riittävät sen maksuun.”

Miten tätä ei voi uskotella, että saisi vaikka vuotuiset perunat, puolet puheluista tai vaikka villasukat ”ilmaiseksi”. Kyllä se maksaja sieltä peilistä kuikuilee.

Tolopainen Tolopainen

Kyllä se maksaja on siellä, jolla ei ole bonuskorttia mutta ostaa s ryhmästä.

jees h-valta

Kyllä Toloppa naiviutesi on kyllä aivan omaa luokkaa. Tottakai me maksamme ne bonukset aivan omista ostoistamme kuten ne kortittomatkin. Niitä on kuitenkin ostajakunnasta aika marginaalinen osuus. Puu Hastelija oikeassa, kyllä se maksaja sieltä peilistä todellakin löytyy.

Tolopainen Tolopainen

Kun minulla on esim. Tapiolan autovakuutukset, saan siitä bonuksen s ryhmästä sekä myös elisan puhelinliittymästä. Minusta tuo on aivan selva alennus, koska ilman jäsenyytä sitä ei saa, miten minä maksan nuo itse. Takavuosina s ryhmän ostoista puolet tehtiin ilman bonuskorttia. Jos vien auton huoltoon, saan siitä alennuksen kortilla, ilman korttia en tuota alennusta saa, miten selität että minä maksan tuon alennuksen. Hinta kuitenkin on sama mistä alennus aletaan laskea. Saat DNA puhelin liittymästä mielestäsi runsaat osingot, logiikkasi mukaan maksat ne itse.

Puu Hastelija

Ei tuo ole logiikkaa, vaan fakta. Jos olet dna:n omistaja ja asiakas, niin omalta osaltasi olet tuottamassa liikevaihtoa ja voittoa ko. yhtiölle, josta myös osingot jaetaan omistusten suhteessa.

Toiset vaan on niin aivopesty vihreät lasit silmillään, että kuvittelevat saavansa kortillaan ilmaiset bensat, vaikka maksavat samalla myös Elisan omistajien osingot.

Tolopainen Tolopainen

Minä saan 20% koron s rymään sijoitetulle pääomalle, ei huono. Asiakkaiden ostokset muodostavat osan ryhmän liikevaihtoa ja siitä saadusta tuloksesta osa palautetaan jäsenille. K ryhmässä tuo ylijäämä jaetaan osinkoina omistajille ja paljon pienempi osa bonuksina. Kaikki bonuskortit ja jäsenyydet on vapaaehtoisia voi myös maksaa taöyden hinnan, jos ei halua niitä.

wanhajätkä

”Niin minä mieleni pahoitin”. Seurakkaas miten Kinnunen osaa tehdä roolinsa. Käsikirjoittajaa en muista. Jos on jääny näkemättä ni eiköhän netistä löydy. Minusta tasapuolisesti ihmetellen edetään tätäkin murrosta.

Ihan paska viikot. 9 kuisen pystykorvan hirvet koparoi hengiltä ku yritimme häätää tokkaa taimikosta. No son elämää se. Ikävä on.

Sitte palo rattori. Ei sitä saanu tutkijatkaa selevile mistä sytty. Hyttä suli ja mulla toppatakkiki liekeissä. Ja keskellä järven jäätä. Olin jyrsimässä testikeskuksen jäärataa silleeksi.

Sehän meni lunastukseen. Seuraavana päivänä sain jo ostettua saman ikäsen saksalaisen rattorin. kuuspyttysen, Ihku peli. Samalla totesin että suunnitelkoon italialaiset vaan makaroonin malleja ja jättäköö tekniikkapuolen sakuille!

Hyvämieli…pahamieli…vaihtelua elämään…

Esillä 10 vastausta, 2,821 - 2,830 (kaikkiaan 31,281)