Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 29,451 - 29,460 (kaikkiaan 31,363)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• jees h-valta

Nostokoukku oikeassa. Ja TAAS Suomi vain katsoo vierestä kun parhaat diilit tehdään naapurissa ja me vain pidetään rajaa kiinni ja pelätään. On se kumma kun sodan jälkeen suhteet normalisoitui Neuvostoliittoon nopeasti. Nyt on vaikea käsittää miksi edes olemme tässä tilassa kun emme ole edes sodan osapuoli. Mikä on politiikkamme ja miksi?

Rane2

”Mikä on politiikkamme ja miksi?

Pidetään ryssä omalla puolellaan rajaa.Ja siksi koska ryssän vallan alla ei ole kiva olla…

Nostokoukku

Rölliranella alkoi taas demonit kiertää korvienvälissä.

Nostokoukku

Vance puhui asiaa. Olen muutaman kerran toistanut tällä foorumilla, että Euroopan suurin uhka on Eurooppa itse. On ollut sitä aina ja on nytkin.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Pidetään ryssä omalla puolellaan rajaa.Ja siksi koska ryssän vallan alla ei ole kiva olla…

Oikeassahan Ryssä-Rane tuossa on, mutta suomen ei olisi ikinä pitänyt sekaantua ukrainan sotaan, eikä asettaa pakotteita venäjälle.

Rane2

”Olen muutaman kerran toistanut tällä foorumilla, että Euroopan suurin uhka on Eurooppa itse.”

Myönnetään että toistoja on kertynyt.Kappaletaksa?

Rukopiikki

Venäjän vallan aika oli suomessa rauhan ja kehityksen aikaa. Rakennusten hirret ehtivät nyt harmaantua ennen kuin ne poltettiin. Ruotsin kruunu oli ollut suomalaiselle ankara verottaja ja vaati jatkuvasti väkeä jatkuviin sotiinsa.

Kohta tulemme näkemään kun Trump ja Putin ylistävät ystävyyttään Moskovassa ja kehuvat tehneensä suuria kauppasopimuksia ja kehuvat maiden hyviä suhteita.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Venäjän vallan aika oli suomessa rauhan ja kehityksen aikaa. Rakennusten hirret ehtivät nyt harmaantua ennen kuin ne poltettiin. Ruotsin kruunu oli ollut suomalaiselle ankara verottaja ja vaati jatkuvasti väkeä jatkuviin sotiinsa.

Joka sana totta. Ruotsi on vain riistänyt suomea ja se vain jatkuu!

narisija

Trollia ei pitäisi ruokkia, ruokitaan nyt kuitenkin hiukan.

Myönnetään että toistoja on kertynyt. Kappaletaksa?

On todellakin Rane ja Rane2 kertynynyt toistoja, tautofonia – ko?

Rane2

Näkyy olevan suurin osa MV-lehden kansalaistoimittajista paikalla?

Esillä 10 vastausta, 29,451 - 29,460 (kaikkiaan 31,363)