Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 31,071 - 31,080 (kaikkiaan 31,279)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• A.Jalkanen A.Jalkanen

Merkki tai joukkue jota kannattaa voi olla tärkeä asia ihmisen identiteetille. Ihan kelpo valintaperuste sekin.

Kahlschlag Kahlschlag

Tarkoitan, että saksalaisilla merkeillä – ainakin sillä, jolla ajan, ei mikään pappa-Mese, vaan kilpailija – huoltoväli on 2 v. tai huoltovälinäytön mukaan. Huoltoväli olisi n. 30.000 km minun ajoillani, joten 2 v. täyttyy ensin. Jarrunesteen vaihto on 2 v. välein, mutta se voidaan tehdä huollon yhteydessä.

Toyotalla huolto on joka ikinen vuosi, joten sen huoltaminen tulee kalliimmaksi kuin saksalaisen ”siviiliautoni”, vaikka vannoutuneet Corolla-miehet sen tietenkin kiistävät. Vaihdan itse Hiluxiin AdBluen, kun siitäkin ryöstäisivät mielellään merkkihuollossa.

Yhdellä kaverillani on äskettäin hankittu Tiguanin hybridi, ymmärtääkseni O.K. peli. Taitaa VW:nkin joutua huoltamaan alle 2 v. huoltovälillä, vaikka ajaisi 2 v. alle 30.000 km?

Gla Gla

Enpä ole ennen kuullut, että adblueta pitäisi vaihtaa.

Tikkula Tikkula

Joskus mese keskusteluista luin kun onnellinen Glc kuski kertoili että takuu aikana jo kolme kertaa systeemi vaihdettu. Oliko se n 5k€ kerta. Päätteli että auto pakko vaihtaa ennen takuun loppua.

A.Jalkanen A.Jalkanen
    Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Kian neliveto tahtoo pettää, jos vetää jotain raskasta…

Kahlschlag Kahlschlag

Lainaus: ”Enpä ole ennen kuullut, että adblueta pitäisi vaihtaa.” Vaihtaa tietysti po. lisätä. Hilux ryyppää aika paljon AdBlueta, mutta sitä saa esim. Tokmannilta 10 l/10 euroa.

Nostokoukku

Mikä se tämä Anno Domini Blue on?  Jälkeen Kristuksen sininen? Ei löytynyt lisäyskorkkia minun autosta.

Metät kunnossa!

Glc Mersussa tuo on kuulemma ihan tyyppivika. Kallis korjata. Ei jatkoon.

Nostokoukku

Heh ja heh. Kyllä on ihmisellä identiteetti heikoissa ja ruostuvissa kantimissa, jos sitä on tietyn tyyppisellä ja merkkisellä autolla pönkitettävä. Olen näitä hennolla identiteetillä varustettuja tuntenut ja jututtanut. Heillä on auto päässyt poikkeuksetta perheenjäseneksi. Lapsista ei niin väliä kunhan auto saa vaahtokylvyn ja imuroinnin joka toinen päivä.

Esillä 10 vastausta, 31,071 - 31,080 (kaikkiaan 31,279)