Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

• Tämä aihe sisältää 32,634 vastausta, 175 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 11 minuuttia sitten GlaGla toimesta.
Esillä 6 vastausta, 32,631 - 32,636 (kaikkiaan 32,636)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Nostokoukku

Minulle ei rahaa niin paljon tule, että lapioisin sitä uuteen autoon. Autot ja niillä ajaminen kyllästyttävät  minua aina, mutta kun on pakko täällä syrjäseudulla joku kulkuneuvo olla. Vastenmielisiä kapineita, mutta minkäs teet.

Visakallo Visakallo

Sehän on vain kevythybridi, eli sen ajoakku ei ole suuri. Sellainen auto saattaa myös jatkaa elämäänsä pelkkänä bensa-autona jossain vapaamielisemmässä maassa. Maailma on nyt sellaisessa asennossa, että nämä autojen päästöt eivät taida enää olla niitä kaikkein tärkeimpiä juttuja.

Nostokoukku

Tuo on totta. Eiköhän se käytännössä lähes pelkkänä bensa-autona ole toiminut tähänkin asti. Liikenteen päästöistä ei taideta meuhkata enää missään muualla maailmassa kuin Suomessa. Ukraina-Venäjä akselilla ei enää puhuta edes panssarivaunujen päästöistä, Israelissa-Gazassa-Iranissa on toiset huolet kuin hävittäjäkoneiden päästöt.

Tolopainen Tolopainen

Joskus kysyin noista kevyt hybrideistä automyyjältä, missä on akku ei tullut mitään vastausta. Koska tuo pitää salata. Kevyt hybridin akusta ei voi keskustella, niin kieroa peliä.

Visakallo Visakallo

Taitaa olla noissa akkuasioissa hieman eri käytäntöjä eri automerkkien suhteen. Kyllä ainakin minulle heti kerrottiin Sukisukin ajoakun sijainti peräkontin pohjan alla.

Gla Gla

Automyyjissä on eroja kuten meissä kaikissa, mutta yhteistä on taktikointi vastauksissa. Kannattaa katsoa joku selkeä tyyppivika, vaikka Toyotan 12 v akku ja seurata myyjän kiemurtelua aiheen ympärillä. Yleensä totuuskin vastauksista löytyy piilotettuna rivien väleihin, kunhan vastauksen tietää.

Tarkoitatko ajoakulla 12 v käynnistysakkua vai 48 v hybridiakkua? Kevythybridillähän ei voi ajaa sähköllä.

Esillä 6 vastausta, 32,631 - 32,636 (kaikkiaan 32,636)