Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 32,711 - 32,720 (kaikkiaan 32,728)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Meillä käsittää molemmat, taaksepäin soutamisen että kääntämisen.

oksapuu

Jaa, se premium mese olikin rättikatto E-malli.

Onhan noita nyt paljon maahan uitettu…

isaskar keturi

Kyllä meillä huopaaminen tarkoittaa perä edellä menoa, eli airoista työnnetään. Se olikin poikasena taito pitää isälle veneen perä paikoillaan kelillä kuin kelillä. Nykyisin verkotan itsekseni. Varmaan nykyiset verkot kestävätkin paremmin vetoa kuin ennen.

Nostokoukku

Toki venetä voi käännellä perä edellä edetessä. Näin vaikkapa verkon tai pitkänsiiman nostossa. Meillä huopaaminen tarkoittaa kuitenkin vain toisella airolla soutamista. Oikein tiukan paikan tullen vetämistä airoilla ristiin.

narisija

Olen nähnyt airot joilla soudettiin kasvot menosuuntaan, ei tainnut idea kuitenkaan ottaa tulta koska ei ole myynnissä näkynyt ko. airoja.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Jaa, se premium mese olikin rättikatto E-malli.

Joillakin niitä on vain monta, eri tarkoituksiin, niin kuin kellojakin.

isaskar keturi

Taitaa olla niin, että nykyväki käsittää huopaamisen vain perumiseksi (souda huopaa edestakaisin) samoin kuin riihi on vain paikka, jossa hallitus tekee budjettia.

Nostokoukku

Olen itse soutanut pätkän narisijan mainitsemilla airoilla. Peräti eräässä soutukilpailussa aikoinaan. Näytösluonteisesti vain. Airot oli nivelletty niin, että menosuunta oli eri kuin soutajan liikkeistä saattoi päätellä.

oksapuu

Niin arvelinkin, kauppakassi…

Rane2

”Meillä huopaaminen tarkoittaa kuitenkin vain toisella airolla soutamista. Oikein tiukan paikan tullen vetämistä airoilla ristiin.”

Se on huomattu…

Esillä 10 vastausta, 32,711 - 32,720 (kaikkiaan 32,728)