Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 32,941 - 32,950 (kaikkiaan 32,991)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Nostokoukku

Kyllähän jos avioeron syyksi ilmoitetaan metsästys, niin taustalla täytyy olla muitakin käsittelyvirheitä. Tai mistäpä minä nykyajan akkoja tiedän. Saattavat lähteä melko vähäisestäkin syystä ”etsimään itseään”, kuten nykyajan termi kuuluu.

Visakallo Visakallo

Eikös uutisissa kerrottu jokin aika sitten, että miesten  osuus metsästäjistä on vähentynyt ja naisten vastaavasti lisääntynyt. Lähteekös sellaisessa tapauksessa mies ”etsimään itseään”, jos rouva viihtyy liian hyvin metsällä..?

Nostokoukku

Harvoin kai miehet nykyjään lähtee etsintäretkille. Mitenkä Visa olet saanut vaimosi pysymään ruodussa? Olet sinäkin varmaan viihtynyt metsässä joskus aika hyvin. Jopa vuosisaldona enemmän kuin keskiverto metsästäjä. Onko metsässä viihtymisestä tullut koskaan synkkiä pilviä rakkauden taivaalle? Minä olen viihtynyt metsissä varmasti keskivertoa paremmin, työssä ja vapaa-aikana. Silti taivas on ollut selkeä kohta 40 vuotta. Eikös ole kummallinen akka meikäläisellä.

suorittava porras suorittava porras

Aika kieroutunut käsitys tuntuu joillakin olevan urheilun vaikutuksista. Ainakin meillä on onnistuttu kasvattamaan neljä epäitsekästä ja yhteistyökykyistä ihmistä urheiluharrastuksen avulla. Nöyryyttää on myös kertynyt vastoinkäymisten myötä ja sitkeyttä selvitä vaikeuksista. Senkin ovat oppineet ,että yksin ei elämässä pärjää . Kellonkin ovat oppineet ja säännölliset elämäntavat. Ovat aina ajoissa paikalla ja hoitavat työnsä tunnollisesti toisetkin huomioiden. ”Joukkuepelaajia” kaikki viimeisen päälle.

mettämiäs

Makaroville tiedoksi, että Hartolan keihäänheittäjä on Porvari ja tuli kisassa toiseksi.

Visakallo Visakallo

Nostokoukulle vastaan, että minua helpottaa se, että metsä on minulle ainoastaan työpaikka, eli en vietä siellä juurikaan sen enempää aikaa, mitä saha on käynnissä, ja mitä töiden ja hakkuiden suunnittelu vaatii. Puolisolle metsäasiat ja niiden ymmärtäminen ovat kotoaan tuttuja, vaikka muulla alla työskenteleekin.

Visakallo Visakallo

Makaroville vastaan, että samalta kylältä ollaan keihäänheittäjän kanssa lähtöisin.

Makarov

Joka alalla niitä itsekkäitä kus.päitä on, ei urheilu ole poikkeus sieltäkin niitä aina jokunen löytyy.

Urheijan tärkein lahjakkuus on sinnikkyys harjoitella ja mieluusti oikeita asioita, pelkällä lahjoilla ei pitemmän päälle kauas pötkitä. Omallekin tyttärelle napsahtanut muutama SM-mitali, niin kovasti on saanut töitä niiden eteen tehdä. Liekkö ahkeruuden isältä perinyt.

Nostokoukku

Urheilu ja huippu-urheilu ovat kaksi eri asiaa. Suorittavan lapsista olisi luultavasti tullut esimerkillisiä ilman urheiluharrastustakin. Vai olisiko tullut pelkkiä heittiöitä, mitä arvelet Suorittava? Huippu-urheilu vaatii äärimmäistä itsekkyyttä. Ja se ei ole ihmiselle hyväksi. Ei varsinkaan uran jälkeen, siitä moodista kun on hankala päästä eroon. Tästä on kyllä surullisia esimerkkejä aivan riittävästi.

MJO

Huippu-urheilu vaatii äärimmäistä itsekkyyttä. Ja se ei ole ihmiselle hyväksi. Ei varsinkaan uran jälkeen, siitä moodista kun on hankala päästä eroon. Tästä on kyllä surullisia esimerkkejä aivan riittävästi.

Taitaa nuita samoja esimerkkejä löytyä vähintään yhtä paljon niistä jotka eivät ole harrastaneet päivääkään urheilua.

Esillä 10 vastausta, 32,941 - 32,950 (kaikkiaan 32,991)