Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Viewing 10 replies - 3,351 through 3,360 (of 24,870 total)
  • Me keskustelemme taas!

    Tagged: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • jees h-valta

    Noh, se riippu kuinka nopeasti siitä tulee maan-tai maailmanlaajuinen huvi. Vakuutusyhtiöt kyllä alkavat aika nopeaan reakoida jos alkaa tulla epidemia.

    Lenkopetäjä

    Ei niitä latoja fiatin lisenssillä valnistettu vaan fiat 124 valmistus loppu ja vermeet siirrettiin venäjälle ja alkoi Ladan valmistus.moottorihan niissä ei oo sukuakaan toisilleen.ladassa ohc ja fiatissa oli tikkukone.polski-fiat tehtiin lisenssillä Puolassa ja vastasi fiat 125 mallia.en lyö päätä pantiksi mutta näin olen ymmärtänyt

    Visakallo

    Autonvalmistusta Japanissa:

    https://www.youtube.com/watch?v=NOFuldRkGcs

    Jätkä

    Oven avaamiseen ei tarvita mitään avainta. Ammattioppilaitoksen autonasentajalinjalla opetetaan oppilaille, miten ovi avataa mitään särkemättä ilman avaimia. Siis opetetaan ”murtautumaan” lukittuun ajoneuvoon murtamatta mitään.

    Itse olen kerran joutunut murtautumaan autoon, jonka virtalukossa olivat avaimet ja se vain lukitsi ovensa Nesteen jakeluaseman pihalle.

    Oli huonoksi onneksi niin tiiviit ovet, ikkunat ja luukut, että ei ollut edes rakoja, joista olisi saanut kunnialla jäykähköä rautalankaa sisään. Niinpä siinä nuljuttaessani raotin sivuikkunaa sen verran, että se räjähti siruiksi. On muuten Kakkamaista ajella neljäsataa kilometriä pakkaskelissä ilman takaoven ikkunaa. Pientä vailla, ettei tullut niskat kipeäksi. Sunnuntaipäivä, mikään paja ei ollut auki .

    arto

    Nykyiseen lada nivaan urban jännät huolto ohjelmat. Saa itse huoltaa jos kiinnostus riittää ,tilaa huoltopaketin ja asentaa paikaleen ja takuu säilyy, Moniko muu automerkki tarjoaa samaa.,,,,,Teslastakin halpa versio jenkeissä julkistettu 39 t dollaria näkyy hinta olevan.

    Lenkopetäjä

    Nivan huoltoon ei kyllä palio ammattiasentajan kykyjä tarvi?

    Jätkä

    Jeessi:”-Meillä esim. johtaja osti hybridi-Volvon vaikka paljon edullisempi olisi ollut joku muu kuten pelkkä bensa. kas kun Volvo-kin jo lopetti dieselimoottorit tykkänään.”

    – Jeessillä lienee jotain sisäpiirin tietoa takeeksi väitteelleen esim Volvon päätöksistä.  Nuo Jeessin tietolähteet ovat sangen epäluotettavia, koska vielä ensi vuonnakin volvo rakentelee Dieselmoottorilla kulkevia autoja.

    Kohta varmaan hekin kuulevat, että on jo olemassa diesel-autoja, joiden päästöt ovat nolla ja talviajossa jopa alle täys-sähköautojen päästöjen, jotka syntyvät mm. Webastojen käytöstä.

    jees h-valta

    Pitää kyllä antaa kaikki kunnia työnantajalle autonsa valinnasta. Kukapa enää niin hullu olisikaan että dieselmoottorista loppusarjasta valitsisi. Ei varmasti enää paljon laatuun huomioita uhrata. Kylä tuo jätkä sekoaa noissa dieselfobioissaan pikkuhiljaa mutta totuus kait on että se dieselin rohjokin varmasti sitä webastoa tai eberiä kaipaa. Eihän niistä lämpöä ole pitkään aikaan enää irronnut. Sähköllähän niitä lisäavitetaan ja näillä lisälämmittimillä. Tuo sähköautojen mustamaalaus alkaa jo saada jätkä koomisia piirteitä sinulta.

    Lenkopetäjä

    Vielä koomisempaa on tuo jeessin usko sähköautoon.minä usko että sen päivän aurinko ei nouse että sähkö syrjäyttäs polttomoottorit ainakaan täällä harvaan asutuilla alueilla.

    Jätkä

    Jaa! Jotkut seuraavat kehitystä ja rustaavat sähköautoja, mutta jotkut johtavat kehitystä ja asentavat autoihinsa hyviä ja edullisia – puhdasta voimaa uhkuvia Dieselmoottoreita!

    Kyllä se on Jeessi aika juossut Sähköautojen ohi jo toisen kerran.

Viewing 10 replies - 3,351 through 3,360 (of 24,870 total)