Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 8 vastausta, 34,341 - 34,348 (kaikkiaan 34,348)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Nostokoukku

Totta kai Orpo-Petteri saa junansa. Hänhän on sen Turun seutulaisille luvannut. Muistan, kun aikoinaan napistiin tämän seudun huonoista teistä. Eräs pohjanmaalainen kaveri sanoi, että sen siitä saa, kun ei ole teillä ministeriä. Eino Uusitalo kun oli ministerinä, niin heillä Soinissa ja Lehtimäellä oli kaikki kytötietkin asfaltoitu.

MJO

hylsysarjoja ja jakoavaimia. Ne ovat aina taloudessa tarpeen. Kiinasta tilattuna niitä pystyy hankkimaan.

Osta kerralla kunnolliset, niin ei tarvitse kokoajan olla tilaamassa kiinasta. Kyllähän kunnon työkalut kestää kotikäytössä yhtä kauan kun mieskin.

Nostokoukku

Yhden ovat tenavat minulle tilanneet. Se kestää yhtä kauan kuin mieskin. En väitä, etteikö täysin sama kiinalainen avainsarja karkaista uudelleen kestävämmäksi ennenkuin se asetetaan suomalaisen romuliikkeen hyllyyn, mutta se karkaisu nostaa sen hinnan kymmenkertaiseksi. Hinnanerotuksella saa sata haulikonpanosta.

MJO

Mikset ihmeessä ala sitten tekemään näitä ylihinnoiteltuja työkaluja.

Ai niin, sinulla ei ole orjatyövoimaa tekemään niitä?

Nostokoukku

En tarvitse kuin yhden alihinnoitellun työkalusarjan. Mitä niitä tekemään nurkkiin seisomaan.

MJO

Silti se tuntuu olevan tärkein kiinasta tilattavista tavaroista.

Nostokoukku

En tarvitse Kiinasta mitään muita tavaroita, tietääkseni. No, kaikkihan ne taidetaan nykyjään siellä tehdä. Tietämättäni olen saattanut ostaa Suomi-lipulla varustettuja tavaroita, joissa lukee ”Suunniteltu Suomessa”. Mutta ei minulle ole tilattu Kiinasta kuin tuo yksi sarja ja kolme riistakamera, 22,00 € kpl. Käyttöä on vain avaimille.

Raipe52 Raipe52

Kiina pannan ruutuun kun estetään sen tuonti mahdollisimman tehokkaasti. Kertaläyttövaatteet eivöt ole mikään tärkeä hyödyke.

Esillä 8 vastausta, 34,341 - 34,348 (kaikkiaan 34,348)