Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 7 vastausta, 34,501 - 34,507 (kaikkiaan 34,507)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Gla Gla

    ”Parhaiten välttyy hankalilta remonteilta, kun valitsee auton, jossa on takuu. Sellaisiakin autoja onneksi löytyy. Eikä noihin takuukorjauksiin ole edes tarvinnut turvautua.”

    Harvoin takuuaikana isompia remontteja tarvitsee tehdä. Kiankin luotettavuus alkaa heikentyä vasta takuun jälkeen.

     

    Metsuri motokuski

    Minusta nyky teknologia on tullut autoihin hybridien kehityksrn mukana. Olisko joku 2010 luvun maissa. Toki hybridijärjestelmiä oli aiemmin mutta alkoivat yleistyä enemmänkin tuon jälkeen.  Diesel moottorien osalta varmaan siitä kun nämä tier 5 päästönormisto tuli käyttöön.

    Gla Gla

    Mikä on tier 5 päästönormisto?

    MJO

    Harvoin takuuaikana isompia remontteja tarvitsee tehdä.

    Joidenkin kirjoituksista saa sellaisen kuvan, että luotettavuus ja remonttivapaus alkaa 20 vuoden jälkeen.

    Gla Gla

    Jokainen kehuu omia valintojaan.

    Visakallo Visakallo

    MJO: ”Joidenkin kirjoituksista saa sellaisen kuvan, että luotettavuus ja remonttivapaus alkaa 20 vuoden jälkeen.”

    Heh, heh! – Voiko tuota enää osuvammin kiteyttää! Suomen autojen keski-ikä on koko Euroopan vanhimpia, eli 13 vuotta, ja taitaa tällä menolla sellaisena pysyäkin.

    Metsuri motokuski

    Gla se on nykyään näköjään euro 5 ja euro 6 päästönormisto. Silloin kun ne tuli puhuttiin tier normistosta noissa työhommissa. Tarkoitan kuitenkin aikaa kun alkoi urea ja hiukkassuodattimet ilmaantumaan moottoreihin. Silloin ne olivat melkoisia murheenkryynejä mutta kaiketi nykyään on luotettavuutta saatu lisää.

Esillä 7 vastausta, 34,501 - 34,507 (kaikkiaan 34,507)