Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

• Tämä aihe sisältää 34,560 vastausta, 176 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 24 minuuttia sitten Apli toimesta.
Esillä 10 vastausta, 34,551 - 34,560 (kaikkiaan 34,562)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Nostokoukku

Oksapuu. Luulin, että Orpo-Petteri on Suomen ministereitä. Mutta hänkö puhuikin venäläisten mummojen eläkkeistä? No, paljon parempi niin.

On hyvä asia, että Suomi otti kauppapakotteissa vihdoinkin lusikan kauniisti käteensä ja saatiin edes muutama vaatimaton huoltoasema pakotteiden piiriin. Siitä se alkaa ! Samaa toivoisi Eu:n tekevän, vihdoinkin.

oksapuu

No mitäpä itket?

Suomessa sentään se eläke-indeksi pelittää. Vai onko eläke jäänyt saamatta?

Nostokoukku

Enhän minä hyvä mies itke. Miksi sotket keskustelun venäläisten ja suomalaisten eläkkeet sekaisin. Ja kuittaus tulee sitten: Mitä sitten tai mitäpä itket.

oksapuu

No taisit kumminkin vetää ihan itse pääministerin mukaan tähän ketjuun.

Niin että kaada itsellesi vaan, eiköhän tämä ollut tässä…

Visakallo Visakallo

Ainakin minulle oli yllätys, että Teboililla on edelleen ollut niinkin suuri markkinaosuus etenkin raskaan liikenteen polttoaineissa. Teboilista irtautumin ei ole liikenneasemayrittäjille kovinkaan yksinkertainen asia.

narisija

Ylin ystävämme Pellapää käy vaihteeksi lentotukialuksen voimin Wenezuelan ja Columbian valtavia suotu-ja perämoottorivenelaivastoja vastaan, ”kyllä siellä jälkeä tulee”, Niinistön sanoja lainatakseni. Joku hävytön toimittaja kehtasi epäillä Pellavapään suunnittelevan vallan vaihtoa ko. valtioihin, Maduron päästä taisi jo luvata 50milj. taalaa.

Nostokoukku

Hyvä oksapuu. Ja sinä vedit keskusteluun venäläiset babuskat, perunat ja kananmunat. Aika kaukaa haettu.

oksapuu

Vaihdoit sitten nimmaria…

Tuohan pelittää kun pöydällä riittää palikoita. Juu saa poistaa, tympeää tuo multi-trollaus…

Nostokoukku

Mihinkähän minä vaihdoin ja mistä?

140ärrä

Teboilista irtautumin ei ole liikenneasemayrittäjille kovinkaan yksinkertainen asia.

No ei ole. Sellaisen tehneeltä vaaditaan muodollista reilun miljoonan euron korvausta.

https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/8922396

Esillä 10 vastausta, 34,551 - 34,560 (kaikkiaan 34,562)