Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

• Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Kokenut kaiken tietää

On niissä aika lailla tulkintaa, itse olen ollut asian kanssa painissa ja mitään päätöstä ei ole tullut. Metsäkeskuksen joku johtava ei viitsinyt käydä edes metsoon tyrkyttäessäni katsomassa, oli kaavalla suojeltu. Tein metsänkäyttöilmoituksen, metsäkeskus sanoi, että metsälaki ei voimassa. Mutta sitten oli kuitenkin, ja elyn piti käydä katsomassa pari vuotta sitten, suojelurahat oli vähissä, eikä olut siten kiirettä. Tilanne ennallaan, hiljaisesti suojeltu. Minulla on sen verran pienet rahat kyseessä, että ei juuri merkitystä, mutta opin juonen. Ymmärrän nuorta isäntää, vaikka en tapaukseen olekaan perehtynyt. Varokaa näitä. Ei se oikeusturvavakuutus kaikkea käräjöintiä kata, siitä ei etukäteen vakuutuksen antaja sano juuri mitään. Eli epävarmuus on siinäkin. Paljaaksihakkuu, ja sitten ehkä, etukäteen ei voi kysyä keneltäkään mitään.