Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 2 vastausta, 34,901 - 34,902 (kaikkiaan 34,902)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Rane2

Btw,tein juuri tien toisen maalle jotta pääsen omalle palstalle.Miten on voinko vähentää kaivuriurakoitsijan laskun kerralla,tiehän ei ole minun omaisuutta?

Metsäkupsa Metsäkupsa

Olen vuosien mittaan tehnyt vieraalle maalle teitä, jotta pääsen tiloilleni. Kulut olen vähentänyt kuten omalla maalla tehdyillä teillä. Jos täysin uutta , niin 15 % vuosipoistoina, jos on vanhaa tientapaista ollut, niin kunnostus kertapoistona.

Tietoimituksen haku usein vuodella melkein lykkää hommaa, joten olen koittanut asiat hoitaa ilman sitä.  Jupesaa auttaa se , kun on joku kapea tieoikeus, niin silloin sen leventäminen onnistuu kyseiseen paikkaan. Jos pellon yli ei ole mitään oikeutta ennestään, niin siinä käy äkkiä niin, että tie tulee kiertämään pellon. Maanmittarilla on oikeus määrittää käytännöllisin tien paikka. On kokemusta tietoimituksista, useinkaan tieoikeus ei tule lyhyintä reittiä erinäisistä syistä.

Esillä 2 vastausta, 34,901 - 34,902 (kaikkiaan 34,902)