Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 35,021 - 35,030 (kaikkiaan 35,110)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Raipe52 Raipe52

Kurki. Sama kokemus Hamasin Sanomista mutta  myös Ylellä. Erikoista että Ylen tulisi olla koko kansan media kun veroilla ylläpidetään  mutta  näin ei ole.

Rukopiikki

Nykyajan rakentamismalli/muoti ei ole puurakenteille eduksi. Nuo lättäkattoiset hyyskät voisivat olla suoraan 70 luvulta jos ne olisi mustan ja harmaan sijaan maalattu iloisemmilla väreillä. Epäilen että ei kestä aikaa tämä muoti.

Puurakennus tarvii jyrkän harjakaton pitkillä räystäillä. Musta on huonoin väri maalata puupintaa (kuumenee auringossa ja menee puu huonoksi äkkiä). Toiseksi huonoin on harmaa.

Visakallo Visakallo

Vajaa kaksi vuotta sitten lopetin Hesarin tilauksen, joka oli jatkunut yhtäjaksoisesti n. 46 vuotta. Laskujeni mukaan minulle on nyt soitettu jo 12 kertaa ja tarjottu Hesaria. Olen sanonut joka kerta, että Keskisuomalainen on minulle paljon parempi lehti, koska sen lukeminen ei nosta verenpainetta!

MJO

Normaalisti eläväa henkilöä ei tiedustelu kiinnosta.

Ei varmaan juuri nyt. Tulevaisuudessa tilanne voi muuttua.

Tuskin tämän päivän rikolliset edes kommunikoivat normaali puheluilla.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Lehtien ynnä muut myyjät lähes lopettavat soittelun, kun liittyy Robinson-palveluun. Tosin juuri äsken taas soitti MaasTullin myyjä…

Kurki Kurki

Kurki. Sama kokemus

Näyttäisi, että enää ei julkaista hamasin sanomissa minun kommentteja.

Kymmenen viimeistä kommmenttia eikä yksikään ole kelvannut.

Se meni aiemminkin tähän tyyliin, että Aki Ikonen tai Toni Amnell sai viimeisen sanan. Tosin monet tietävät ainakin Aki Ikonen, että minun kommentti löytyy sitten kyllä Metsälehden keskustelupalstalta. Ilmeisesti oli liikaa, että vahojen metsien lajiköyhyydelle löytyi niin raskasta todistusaineistoa kuten yo-kirjoitukset, että katsoivat, että maine moisilla kirjoituksilla lehden suosiman linjan myyttisen monimuotoisista vanhoista metsistä olisi vaarassa.

Tolopainen Tolopainen

Ei Hesarista ole pakko lukea yleisön osastoa.  Kun tulee digihesari, voi valita omat kiinnostuksen kohteet. En noita paikallislehtiäkään lue kannesta kanteen.

Turhaan Visakallo valittaa verenpaineestaan lehtimyyjille. Olisi voinut tilata Hesarin Black Friday tarjouksesta vajaa 7€/kk, sillä hinnalla ei saa paikallislehteä.

Visakallo Visakallo

Ei Tolopainen kysymys ole lehden hinnasta vaan lehden yleisestä linjasta. Keskisuomalainen-konserni on aito vastavoima Sanomille.

MJO

Miksipä lukea edes HS:n uutisia, kun tietää itse paremmin?
    Vai Keskisuomalainen kirjoittaa totuuksia ja Hesari valehtelee?

Visakallo Visakallo

Ei MJO kumpikaan lehtitalo välttämättä valehtele tai kerro ehdotonta totuutta. Kysymys on erilaisista painotuksista ja näkökulmista.

Esillä 10 vastausta, 35,021 - 35,030 (kaikkiaan 35,110)