Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 35,781 - 35,790 (kaikkiaan 35,811)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Puuhastelija

Mikä mahtaa olla tuo rinnakkaiskanava? Pooki soi minulla kulkupeleissä.

Rane2

Venäjällä on kaikki mahdollista.Torvi soittaa fagottia ja toinen torvi kuuntelee…

Johan Bäckmanilla uusi ura fagotistina – Ilta-Sanomat

Visakallo Visakallo

Puuhastelijalle: Muistan hämärästi sen ajan kun Rinnakkaisohjelma tuli radioon. Sitä ennen Suomessa oli vain yksi radiokanava.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Rinnakkaisohjelma

narisija

Jenkeistä ostin muistaakseni 1960 pienen transistoriradion, melkein taskuun mahtuva, ne oli uutta silloin.

käpysonni käpysonni

Narisija taitaa olla jutuistaan päätelleen ainakin 80-100 vuotias. Kunhan päättelin, tämä ei ole vinoilua, älä Narisija ota tätä sellaisena. Kuitenkin pirteä vanhus.

Metsuri motokuski

Narisija on elänyt hyvän tovin suomettumisen aikaa. Sen kyllä olen pistänyt merkille hänen kirjoituksessaan.

Visakallo Visakallo

Silloin vanhaan aikaan ei ollut nettiä, mutta radioasemat lähettivät ohjelmaa  pitkillä ja keskipitkillä alloilla, joten lähetyksiä saattoi hyvällä radiokelillä kuunella eri maista hyvinkin kaukaa. Naapurin kansakoulun opettaja oli lisäksi radioamatööri, niin voitte arvata, että pienellä pojalla oli hänen radiohuoneessaan  paljon mielenkiintoista katsottavaa ja kuunneltavaa.

Rane2

Pitkään on ajateltu että ne jyrää meitin mutta ei ehkä sittenkään…

Jopa 50 autovalmistajaa konkurssivaarassa – Tällaisten automerkkien ostamista kannattaa varoa

Nostokoukku

Olen luullut, että radio ei sorru uusintoihin. Olen pitänyt uusintoja tv:n yksinoikeutena. Vorrest kumppi -elokuvakin on tullut varmaan yli 20 kertaa. Mutta tänään kuulin radiosta jo kolmannen kerran saman pilkkikalastajan haastattelun.

narisija

Ei ole yhdeksäskymmenkään vielä aivan puolivälissä, kuitenkin nuoruus selvästi alkaa olemaan takana päin. Polttopuut saa vielä hankittua itse, naapurille tehtiin porukalla aiemmin syksyllä varmaan kahden vuoden tarve. Pari kolme tuntia esim. metsässä puuhastelua riittää mainiosti vähäisten kotitöiden lisäksi.

Tämän päiväisen kauppalehden sivuilta löytyy venezuelan öljyteollisuuden historia pähkinänkuoreen puristettuna.

Esillä 10 vastausta, 35,781 - 35,790 (kaikkiaan 35,811)