Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

• Tämä aihe sisältää 36,074 vastausta, 177 ääntä, ja päivitettiin viimeksi sitten MJO toimesta.
Esillä 6 vastausta, 36,071 - 36,076 (kaikkiaan 36,076)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Rane2
    käpysonni käpysonni

MJO :lta taas tyypillistä sosialistista ajattelua, kun ei ymmärretä itse ottaa vastuuta omasta terveydestä vaan vastuu siitäkin on siirretty valtiolle,niin sit itketään liikkumattomuutta,  kun valtio säästää eikä ilman valtion rahoitusta enää osata liikkua.

Metsäkupsa Metsäkupsa

Se on juuri niin. kuin käpysonni edellä toteaa. Suomeen on tarttunut venäjällä Neuvostoliiton peruja oleva valtion/ yhteiskunnan varaan jättäytyminen. No lopputulos on nähtävissä, 15% elämme yli varojemme. Leikkauksia tulee Anttikin tekemään reippaasti, kun ensin valtaan pääsee saamattomien tukien saajien äänillä.

jupesa

Aika vähän on liikkumattomuuteen vaikutusta yhteiskunnan rahoituksen vähenemisellä. Kyse on asenteesta ja kunkin omasta halusta liikkua ja siten pitää huolta itsestään. Kännyköiden yms. räplääminen ja pelien pelaaminen syö tietenkin aikaa hyödyllisemmältä toiminnalta.

Nostokoukku

Aika vähän maksoi yhteiskunnalle lapsuuteni leikki- ja liikuntapaikat. Ne kun tehtiin itse. Hiihtoladut, lammenjäälle luistelupaikat, ”kiipeilyseinät” pellonlaitapuihin ja naapurin riihenkatolle liukumäet. Ja väitän, että oltiin huomattavasti kovakuntoisempia kuin nykyajan lapsoset, joille kaikki rakennetaan ja huolletaan valmiiksi.

MJO

MJO :lta taas tyypillistä sosialistista ajattelua, kun ei ymmärretä itse ottaa vastuuta omasta terveydestä vaan vastuu siitäkin on siirretty valtiolle

Kirjoitin lapsista, jos sen verran ymmärtäisit ääliö.

Esillä 6 vastausta, 36,071 - 36,076 (kaikkiaan 36,076)