Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 6 vastausta, 36,081 - 36,086 (kaikkiaan 36,086)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• käpysonni käpysonni

Sosialistit ajatteleee juuri noin että kun on joku ongelma, niin se ratkeaa sillä että siihen pumpataan veronmaksajien rahoja ja odotetaan että ongelma poistuu sen jälkeen automaattisesti, sosialismin yksi piirre onkin yksilöiden vastuun pakoilu, odotetaan että verovaroin pyöritetyt järjestelmät ratksisevat ongelmat.

MJO

Ei mikään asia pelkästään yhteiskunnan rahalla hoidu, kyllä meitä vanhempia ja isovanhempiakin siihen tarvitaan.

Näin on. Minulla on monta tuttua opettajaa. Heidän kertoman mukaan tänä päivänä alakouluihin tulevista oppilaista osalla on aivan käsittämättömän heikot motoriset taidot. He eivät osaa esim. juosta puhumattakaan kuperkeikan yms tekeminen. Lisäksi piirtäminen, saksienkäyttö kaikki käsillä tekeminen on ihan nolla tasolla.

Orpo on oikeassa some-kiellosta. Kohde on vain väärä. Ei alle 15 vuotiaat, vaan kielto pitäisi koskea heidän vanhempiaan. He roikkuvat somessa kokoajan ja imettävät tuttia lapsille ensin 4 vuotiaaksi ja vaihtavat tutin sen jälkeen tablettiin. Turha näitä raukkoja on syyttää siitä.

jupesa

Ei kai siinä syyttelystä ole kyse. Vaan uudelleen opettamisesta, terveellisempiin harrastuksiin ohjaamisesta.

MJO

Sosialistit ajatteleee juuri noin että kun on joku ongelma, niin se ratkeaa sillä että siihen pumpataan veronmaksajien rahoja

Niin. Itse olin onnekas, kun pystyin käymään kouluni siihen aikaan, kun alakoulussa oli 3 tuntia/vk  liikuntaa. Lisäksi oli kahtena päivänä koulun jälkeen vapaaehtoista liikuntakerhoa koulun toimesta. Olihan se varmaan helvetin kallista ja parempi hoitaa ne sairaaloissa.
    Onneksi luunkovat kapitalistit käpysonni & co ovat voittaneet, ettei tällaisia kommari tapoja enää tarjota sosialistien penskoille.

pihkatappi pihkatappi

Isällä oli joku 70-luvun lopun sanomalehti, samana päivänä Suomessa oli kaksi 10000 metrin juoksukilpailua ja yhteensä 8 ukkoa juoksi selkeästi alle 29 minuutin, Viren oli viides ja kaikki juoksijat noissa pikku kisoissa suomalaisia. No nyt on jääkiekkoilijoita ja taso on yhtä kova. Mutta ne jotka ei ole joukkuelajeissa seurojen harjoituksissa helposti passivoituu, eikä osallistu sitten pihapeleihinkään, vanhempien pitäisi ohjata johonkin liikuntaan. Koululiikunta on hyvä, se maksaisi itsensä takaisin, kun terveydenhoitoahan se liikunta on.

Nostokoukku

Kyllä ne oli itse opeteltava tekemään. Ei kukaan kädestä pitäen neuvonut. Vähän katsottiin mallia isä-ukon lumitöistä. Ja ensimmäiset jääkiekkomailatkin tehtiin itse. Liukurin virkaa hoiti tyhjä apulantasäkki, joka tungettiin täyteen heiniä. Puumajoja tehtiin monen metrin korkeuteen, ilman oppia ja opetusta.

Esillä 6 vastausta, 36,081 - 36,086 (kaikkiaan 36,086)