Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 5 vastausta, 37,041 - 37,045 (kaikkiaan 37,045)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• konstapylkkerö2

En ymmärrä mitä hienoa on köyhäilyssä. Kehua nyt sillä että ajaa romukoslalla . Jos on varaa ostaa , niin ostaa sitten kerralla hyvän auton. Jos ei satu olemaan , pitää tyytyä vähempään.

Visakallo Visakallo

Olen nuoremmalle sukupolvelle sanonut, että autoihin pätee aivan sama kuin muihinkin asioihin, eli kun johonkin hyvään tottuu, eipä sitä enää pois antaisi. Autoissahan tämä lista on aivan loputon, kun tarpeeksi kaukaa aletaan. Tänä päivänä 4-veto automaatti on minulle sellainen. Enitenhän 4-vetoa tarvitsee hyvillä teillä, – joilla on huono keli. Kaikkein vähiten tarvitsen 4-vetoa huonoilla teillä, -joita ei itselläni ole, enkä toisten sellaisille mene.

Nostokoukku

Köyhä olen, mutta jos kaikkeni satsaisin, niin ehkäpä saisin irti uuden auton. Köyhäilystä ei ole kysymys, vaan siitä, että ajan minulle parhaiten sopivalla autolla. Perille mennään vähän huonompaankin paikkaan eikä tarvitse joka naarmua surra eikä päivitellä. Eikä se ollut viimeksikään katsastusmiehen mielestä romukosla. Sitä mielipidettä arvostan enemmän kuin pelkästään katsojan silmässä olevaa määritelmää romukoslasta.

MaalaisSeppo

Manu-vaihteisella 4-veto diesei Octavialla tulee kohta 300000 km täyteen. Huonontien paketti (korotettu maavara) on mulle riittänyt. Jonkin verran on ajoa mäkisillä metsäteillä, joissa on karkeaa mursketta. 4-vetoisella ei ole yhtään rengasta puhjennut. Naapurit 2 -neuvoisillaan kiroilevat rengasrikkoja.

140ärrä

Rahat, jotka jää laittamatta käyttöautoon, on käytettävissä johonkin muuhun. Jotkuthan siihen laittaa kaikki rahansa.

Jos auto kerran toimii, niin halvimmalla pääsee, kun ei turhaan vaihtele. Niinkuin tällä Fiatilla melkein 900tkm ajanut lienee ajatellut:

Huutokauppahelmet: melkein 900 000 kilometriä ajettu Fiat Linea – ja vielä ensimmäiseltä omistajalta

Esillä 5 vastausta, 37,041 - 37,045 (kaikkiaan 37,045)