Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

  • Tämä aihe sisältää 32,528 vastausta, 175 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 6 minuuttia sitten GlaGla toimesta.
Esillä 10 vastausta, 3,741 - 3,750 (kaikkiaan 32,530)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • wanhajätkä

    Minkäs verran raatilla tulee kilometrejä h-kohtasesti ja perheessä per vuosi.

    Tolopainen Tolopainen

    Minusta autoon ei tarvita yli 1,6l nykyaikasta korkeapaineruiskulla olevaa dieseliä suurempaa konetta, niin millään muulla valmistajalla ei vastaavan tehoista konetta olekaan tarjolla kuin koreanpojilla, eikä päästä samoihin 119g/km Co2 päästöihin. Eikä ole sotkeutunut päästötestien  väärennyksiin kuten VAG.  En suostuisi heidän autoaan ostamaan juuri mistään hinnasta. En ala volkkarin  nokkahihna remppoja makselemaan ja odottelemaan heidän takuu päätöksiään, joissa ovat nihkeitä.  Oulun seudulla noita remppoja on tehty satoja juurikin VAG:n moottoreihin.

    wanhajätkä

    Ajelen enimmäkseen kurjia kuoppaisia sorateitä. Silloi jämerä maasturi on paikallaan. Alusta on tehty kestämään. Nuihin torikasseihin saa vaihtaa koiranluita ja ohjauksen osia joka katsastukseen.

    Nyt kun katsastusvälejä nuorille koslille on jatkettu ni jessenkin pösö vasta tappovehe on.

    No control

    Tolopainen Tolopainen

    Ei se koiraluun kolahdus turvallisuuteen pahemmin vaikuta, jos kumipusla on kulunut välistä pois ei se tukivartta irrota. Suomessa tiet on niin kuoppaisia,  että ei ole mikään ihme jos noita  joutuu vaihtamaan.

    wanhajätkä

    Kyllä nuo torikassit on parissa vudessa ihan kolikärrjyjä jos ajetaan  ees 30 000 vuodessa. Turha sitä on kaunistella. Tympäsee niitä niveliä vaihdella. Tai maksaa siitä hitosti.

    jees h-valta

    2017 on vuosimalli ja kilometrejä 34000 alkaa olla. Mitään kolinoita tai sälinöitä ei ole ilmaantunut vaikka jokunen paha kuopparysäyskin ollut. Ei kaikkia autoja kannata panssarivaunuiksi tehdä huonokuntoisten teiden takia. Meidän autoilijoiden on syytä vaatia teiden kunnossapitoa. Juuri yksi tie korjattiin jota lähes päivittäin ajelen muutaman aktiivin metsänomistajan ryhmän painostuksesta. Minä yhtenä heistä. Kyllä aina on syytä jokunen puhelinnumero selvittää jos tie ei vastaa normaalia liikennekuntoisuutta.

    Tolopainen Tolopainen

    Niinpä, ei ole tarkempaa tietoa, kun edelliseen autoon vaihtoivat huollon yhteydessä jotain  tukivarsia takuuseen, kun kuului kolahdus, kun ajoi terävään kuoppaan. Nykyiseen ei ole vaihdettu mitään.

    wanhajätkä

    Onko niitä teitä joissa ei olis ku ”muutama terävä kuoppa”. No Saksassa olen niitä ajellu. En Suomessa tai ainakaan täällä keskilapissa. Tahtoopipa olla yhtä rymistelyä.

    Jos olette hiukan ajan tasalla niin yksityistielaki muuttuu jos lie jo muuttunut. Suomeksi sehän tarkoittaa yhteiskunnan taholta vetäytymisestä haja-asutusalueiden teiden hoidosta.

    No onko pakko asua siellä korvessa. Jakomäkeen kai tässä on lähettävä. Tienkäyttäjän linjalle on turha soitella.

    arto arto

    Itse ajelin fordilla 280 tuhatta ei vaihdettu yhtään niveltä /tukivartta  2 jakohihnaa muuten normaalit öljyvaihdot. Varmaan 200 tuhatta ajelin hiekkateitä jotka ei ollut kolottomia monttua montun perään. Omasta mielestä kestävä auto.

    MaalaisSeppo

    Eipä ole 220 – 300 tkm (3 kpl) ajettuihin skolootiin tarvinnut vielä tukivarsia vaihtaa. Pojan pösöön niitä vaihdettiin alvariinsa. Nyt silläkin on sokoloota.

Esillä 10 vastausta, 3,741 - 3,750 (kaikkiaan 32,530)