Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 37,661 - 37,670 (kaikkiaan 37,811)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Apli

Hullua touhua tosiaan nykyään, itse ostin omaa herkkua eilen eli HK-sininen ja laatikko Sandels olutta pilkkireissuja varten kun kevät saapuu niin mukava istua pilkillä ja eväät pitää tietysti olla mukana(:  Rikollinen olen, kaloille kärsimystä ja makkaraa ei saisi tietenkään syödä eikä olutta juoda molemmat ei terveellisiä.

konstapylkkerö2

Olen saanut myös vihaisia viestejä joltain vegaanilta. Syy oli se että asun navettaa pitävän naapurissa. Kuolleen eläimen lihaa kuulemma ei saisi syödä. Ehdotin ko. henkilölle itselleen siirtymistä takasin monipuolisempaan ruokavalioon. Sai siitä vain lisää vettä myllyynsä.
    Samaa mieltä olen tuosta mies-nais asiasta . Pitää olla jotain vialla jos väkisin vaatii kaikkien olevan vain yhtä mieltä jostain Seta-asiasta .

Nostokoukku

Poikani kertoi tume-viestistä, jossa arvosteltiin hirvenmetsästystä. Joku neropatti kysyi miksi teidän pikku-hitlereiden täytyy ampua hirviä. Hän kertoi ymmärtävänsä hirvien vähentämisen, mutta kysyi, eikö niitä voisi ajaa johonkin aitaukseen ja ampumisen sijasta lopettaa muuten.

Tolopainen Tolopainen

Venezuela muuten voisi korvata koko lähi-idän öljyn tuotannon. Siellä on määrällisesti maailman suurimmat öljyvarat. Kyllä Trump oli asioista jyvällä

käpysonni käpysonni

Mutta Venezuelan öljyntuotantoinfrastruktuuri on vanhentunutta, eivät pysty tehokkaasti nostamaan öljyä, pitäis uusia laitteistoa moderniksi.

Nostokoukku

Jospa ne Trumpetin terroristit hakivatkin Maduron oppisopimuskoulutukseen Amerikkaan. Samalla vähän öljy-yhtiöiden asennekasvatusta, niin saavat uudet pumput öljykentille.

Metsuri motokuski

Niinhän se on. Kaksi kertaa amerikkalaiset öljy-yhtiöt on laitteet korjannut ja joka kerta Venezuela on ne kansallistanut sen jälkeen. Voi olla että kolmanteen kertaan ei ole hirveästi kiinnostusta jos ei kunnon vastinetta hommalle saa.

Tolopainen Tolopainen

Venezuelan öljy piti tietenkin ottaa haltuun, silloin kun se ei ketään kiinnosta, 50v kuluttua tilanne on aivan toinen. Silloin lähi-idän tuotannon loppu on jo näkyvissä.

narisija

Venezuela on ne kansallistanut…

Näin on ja maksanut korvaukset jenkkiyhtiöille. Usa on kansallistamisten jälkeen yrittänyt tavalla jos toisellakin työntää kalikoita rattaisiin.

Rukopiikki

Ei vakuuttanut tuo veneiden tuhoaminen. Yksi meni selvästi ohi laituriin ja yksi veneen keulan viereen.

Pikku moottoriveneillähän nuita voi viedä. Ei ne tuu tuhottua.

Öljystä nuo sodat on ollu ja niin ne näkyy nykyäänkin olevan. Norja lisää tuotantoaan eikä taida Tanskakaan lopettaa öljyn tuotantoaan ku tämmöseksi meni.

Esillä 10 vastausta, 37,661 - 37,670 (kaikkiaan 37,811)