Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 4,031 - 4,040 (kaikkiaan 31,376)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• wanhajätkä

Tolopainen saa tumputtaa ihan rauhassa. Toiveeni on löytää  verevä nainen parin kolmen muksun kans, Mieluummin alle murkkuikäisiä. Mitä sen on väliä kuka ne on siittänyt. 45 vuotta harjoittelin edellisen kanssa.

Tähän taloon tarvitaan pölinää ja elämää! Naimisiin tuskin menisin jos ei satu upporikas niinku tolopaisella….vois keskittyä keskustelemaan sijoittamisesta vaikka tällä palstalla.

Tolopainen Tolopainen

Ei tässä enää jaksa tumppua eikä naisten kanssa pelata, mieluummin juon kupin kahvia ja katselen mökin ikkunasta järvelle. Voi kauhistus, jos pitäis vielä muiden kersoja alkaa elättää, ehei niin sekasin en vielä ole.

jees h-valta

Wanhajätkällä kyllä hieno, elämänmakuinen asenne! Tuollai varmasti ajattelisin itekkin jos niin huonosti käis et yksin jäis. Kyllä nuorten onnea hieno oli katsella vaikka molemmat meni läpi kovan kiirastulen. Nyt teho-osaston lepohuoneessa lapsi äitinsä kanssa ainakin vielä muutaman päivän. Mutta molemmat jo parempaan päin ja Glalle myös lämmin kiitos hienoista sanoistasi.

Puuki

Joo , onneksi olkoon minunkin puolestani uudelle ukille.    Näin puoli-erakkona joskus vähän harmittaa, että ei ole tullut omia lapsia hommattua.  Kummilapsia on kyllä useampiakin. Joku ulkomaillakin.   Toisaalta se on parempi asua vaikka ”katon kulmalla” kuin talossa jäkättävän muijan kanssa. Olen vähän taiteilijaluonne, kun suvussa on heitä ollut ennenkin eikä kovin moni olisi sopeutunut varmaan siihenkään elämäntyyliin.

Visakallo Visakallo

Minun on vaikea ymmärtää Tolopaisen elämänkatsomusta, sillä juuri lapset ja lastenlapset ovat tuoneen elämääni sen kaikkein suurimman ja aidoimman ilon.  Tutkijat sanovat perintötekijöiden muodostavat toisen puolen, ja kasvatuksen sekä elämänkokemuksen toisen puolen ihmisestä. Jos lasten kanssa on ongelmia, voi katsella tarkalla silmällä peiliin. Vastaukset saattavat löytyvät sieltä, vai onko tämän taistolaisajan laulun sanat sittenkin Tolopaisen kohdalla totta?

Tolopainen Tolopainen

Jaa niinkö minulle on aivan saman tekevää, vaikka elelisivät omillaan. Tuo täydenpalvelun majatalo on kyllä suosittu. Pitäis riittää, että,jääkaappi on täynnä ruokaa.

jees h-valta

Visakallolle olen myös kiitollinen hienosta asenteesta ja kannustuksesta! Kyllä yritän päästä myös tämän uuden ihmeen iholle muutakin kuin nyt vain varpaita koskettelemalla. On senverran aina tykännyt lapsista että sydän oli aika poskellaan kun jopa uhka sen ensimmäisen menetyksestä oli päällä. En aivan ymmärrä Satasairaalan toimintaa mutta luotan silti ammattilaisten ratkaisuihin vaikka se koville otti kaikille. Oma on aina ollut ylpeyden aihe ja uskon että pojasta polvi senkun paranee. KYLLÄ, aivan eri sisältö elämään tuli. Sitäpaitsi onhan tiedossa myös metsille jälleen sukupolvi eteenpäin. Eli jees h-valta voi esiintyä vielä hiukan ehkä muunneltuna jopa vuosikymmenien päästä. Nyt saatte alkaa itkeä!

Gla Gla

AJ, miten olisi Octavia farkku huonon tien alustalla my-dieseliä käyttävällä koneella?

Tolopaisen, joka lienee ollut joskus itsekin lapsi, on turha ihmetellä yksinäisyyttä.

Jätkä

Viikonlopun aikoihin oli taas yksi vesseli kolme yötä ja kyllä sen kanssa piti pihalla /ulkona olla useaan otteeseen. Minulla on kolme eri kokoista Mönkijää, joilla pojan kanssa ajellaan. Tulee aina määräyksiä, milloin pitää mennä perässä, ja milloin omia reittejä ja piipahtaapa välillä naapurin poikien (2) kanssa sekä siellä, että täällä.

Hiukan meni vaikean oloiseksi, kun Sunnuntaina kahautti marjapensaaseen ja pysähtyi melko äkkiä. Ei tullut vahinkoa, mutta ainakin halut ajella menivät.

Nuo pikkulapset ovat mukavia seurattavia, eikä ne loppuviimeksi ole pikkulapsia kovin kauvaa.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Octavia on varmasti erittäin pätevä auto, näkeehän sen rekisteröintitilastoistakin, että suosittu on. Lankomies sanoi että mites Toyota Rav4. Kauneus on katsojan silmässä ja minun silmääni soveltuu Ateca samalla lailla kuin Pösö 3008 jeesin silmään. Bensa saattaa olla minun vähenevillä kilometrimäärillä halvempi kuin diesel, koska käyttövoimavero.

Esillä 10 vastausta, 4,031 - 4,040 (kaikkiaan 31,376)