Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 4,511 - 4,520 (kaikkiaan 31,420)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Nimetön

    Makuasioitahan kaikki ovat, mutta kyllä avolavat ovat kehitetty Yhdysvalloissa huippuunsa. Siellä niillä tehdään kaikenlaista työtä ja huvia.

    Euroopan markkinoilla myydään pikkuruisia ritsoja, jotka yrittävät olla isoveljiensä kopioita.

    Toyotalla tundra ja Nissanilla Titan ovat ainoita avolavan kriteerit täyttäviä. Itse suosin lentävää mattoa. Se on ekologinen ja aiheuttaa vielä enemmän kateutta kuin duramax. Toki toisinaan jyräytän veekasin tulille ja nautin turbon vihellyksestä

    MJO

    Siitä huolimatta, juuttuu lumeen.

    Jätkä

    Eipä toki kengänpohjat ( onko niitä kenkiäkään ?) – kulu kävellessä, kun on koko ajan jalat tukevasti ilmassa. Pidetäänkö lepositeitä yötä-päivää?

    Nimetön

    Jätkä osoittaa inhimillistä ajattelua ja lähimmäisen rakkautta. Pieni räyhähenki.

    Remie

    HeiMeLennetään, Misä on sinun 2×12 tähtimoottori vehkeesi. Tyyppäisin kernaasti. Voisit olla perämiehenä ja hoidella trimmiä käskyjen mukaan.

    Remie

    Tiedän USA:n avolavat. Niitä turkasen paljon, ja niissä on vielä enemmän vikoja. Jos verrataan Suomen etäisyyksiä Ameriikan matkoihin niin voimme hyvin unohtaa koko auton. Naapuri kehui Amerikan vieraalle lentoneessa että hän on maan viljelijä että hänellä on paljon maata, autolla kestää kiertää alue koko päivän. Amerikan vieras tokaisi että , niinpä, on hänelläkin ollut sellaisisa autoja jo monta.

    Jätkä

    Jeessi sentään on jo osoittanut kehitystä  omissa käsityksissään. Ei ole montaa vuotta, kun V-kuutonen oli henkilöautossa paras mahdollinen. Letukka aivan vertaansa vailla lava-autona ja koneessa litroja vaikka muille jakaa – ja tietenkin bensiinillä, koska dieselistä ei ole kuin harmia ja sen perässä ei pysty ajamaa.

    Nyt on jo järkipuhe uponnut sen verran . kiitos Pösön, että henkilöautossa ei tarvitse olla tuhat kiloa painavaa moottoria, joka syö varovaisellakin ajolla parikymppiä satasella.

    Jenkkoroju on jo saanut alkuun lähtölaskennan ja vaihtunee Diesel-nelikkoon.

    Minä sanoisin, että Hoito on auttanut, kunhan vielä muistaa pitää lääkityksen ajan tasalla, niin tiedä vaikka tulisi hyväkin eläkepappa – Jeessistä!

    Peal

    Ja peräkärryn vetoon tulee koukku seuraavaan koslaan. Jesselle!

    Remie

    Ei taida pikku e kelvata kärrynvedossa jenkki maasturiin , pitää kai  olla rekka kortti. Ennen ajelen sitten oikealla rekalla enkä leiki millään maasturilla tulee halvemmaksi ja sillä voi viedä rahtia.

    Jätkä

    Vetoauto saa painaa max 3500 kg. Nelikkona perävaunukuorma saa olla 1,5 kertaa  omapaino. Eikös sitä saa ajaa pienellä eellä.

    Se tuli melkolailla puskista, kun tuo pikku-E vaatimus tuli. Meillä oli talossa pikkubusseja ja kuorma-autuiksi rekisteröityjä autoja  – olikohan meidän keikka-auto silloin numero 19, eli niitä oli monta, ja kaikki isommat autot niin painavia, että niillä ei saanut vetää 750 kiloista jarrutonta perävaunua, vaikka oli KA-kortti. Pikku-Eetä sitten haettiin lähes kaikille, minulla tosin se jo oli, koska vetelin asuntovaunua.

    Jeessillähän on ainakin KA- kortti, onko perävaunun veto-oikeutta, en tiedä.

     

     

Esillä 10 vastausta, 4,511 - 4,520 (kaikkiaan 31,420)