Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 4,581 - 4,590 (kaikkiaan 31,363)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • sitolkka

    Vieläkös voortia tehdään belgiassa. Luulin että siirtyi kokonaan espanjaan.

    kim1

    Jätkä:puhut pehmoisia.p.s.kuparipannu tuli hommattua..

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Autoja menee ristiin rastiin. Seatiakin kootaan Tsekissä Skodan tehtaassa.

    jees h-valta

    Jätkä tuolla edellisellä sivulla kummasteli kun en kalliimpaa autoa ole hommannut. Minä olen nykyisin pyrkinyt hommaamaan hinta-laatusuhteeltaan parhaan. Ja sellaisen olen saanut. Seuraava varmasti kiinnostava on tuo 3008:n hybridi-GT josta irtoaa muutakin kuin ravat pohjasta. A. Jalkanen tuon jo jossain kohtaa esittelikin, Kiitos siitä. Mutta se tulee nyt loppuvuodesta vasta markkinoille ja kestää varmasti vielä ensi vuoden huonommalle puoliskolle että saa. Hybridithän viedään nyt käsistä autolikkeistä. Joten aika kiirettä saa vuodenvaihteessa pitää jos alkupään saajiksi aikoo. Mitään kiirettä ei kuitenkaan ole koska tuohon nykyiseen tulee vasta alle viisikymmentätuhatta tämän vuoden loppuun mennessä. Saisi hiukan enemmän vielä, ehkä yhden lomakauden jälkeen kaupoille.

    Tolopainen Tolopainen

    Nää, jotkut amatöörit kuvittelee, että tervatökötti muka voittaisi 60v markkinoilla olleen maailman laajuisen brändituotteen, jota ilman Nasa ei olisi voinut toteuttaa avaruuslentojaan, kun tarvittiin hyvä korroosion estoaine, jota kemistit kehittivät vuosia. Juurikin tuon kalatasia asiakkaita tarvitaan rahoittamaan autokorjaamoja ja joutavan päiväisten tervatököttien myyntiä. Eihän sitä myydä kuin Suomessa, monessako maassa myydään wd 40 tuotteita, minä vaan kysyn. Olisko nasa hyväksynyt tervatökötit avaruusrakettien korroosion estoon tai petroolin, hohhoijaa.

    No eipä tuo kehitys ole nyky Suomessa muutenkaan vielä kaikkiin tarttunut. Nordean pitää alkaa toimittaa seteleitäkin näille avuttomille kotiin, kun eivät osaa maksukortilla hipasta kortinlukijaa. Kannattaisi muuttaa Venäjälle, siellä on vielä helmitaulutkin kassoilla tai ainakin oli kun viimeksi kävin.

    Gla Gla

    Jees: ”Mitään kiirettä ei kuitenkaan ole koska tuohon nykyiseen tulee vasta alle viisikymmentätuhatta tämän vuoden loppuun mennessä.”

    Älä tosiaan pidä kiirettä. Edelleen kannattaa muiden antaa tehdä uuden mallin viilaus pois lastentaudeista. Muutenkin tuntuu siltä, että uuden tekniikan ja kulutuksen alentamistavoitteen myötä unohtuu se, että autoilla edelleen ajetaan se 15-20 vuotta enne niiden poistoa liikenteestä. Uusi, monimutkainen tekniikka on vain sellaista, jota osaa vain harva korjata. Ja vaikka tekniikka pääosin toimivaa onkin, vikoja niissä silti on. Merkkiliikkeessä koulutetaan asentajia uusiin malleihin, mutta kaikki merkkiliikkeen asentajat ei silti noiden korjauksia tee. Villeistä puhumattakaan. On myös työvoiman vaihtuvuutta yms. eli kaikki merkkiliikkeen asentajat ei edes kaikkien mallien koulutusta missään vaiheessa käy.

    Toki jos jatkossakin aiot vaihtaa uuteen parin vuoden välein, tämä ongelma ei koske sinua.

    Gla Gla

    Aika usein muuten viestin lähettämisen jälkeen tulee harmaa sivu, jossa lukee ”application error”. Viesti silti tänne ilmaantuu, mutta itse pitää uudestaan valita tämä nettisivu. Onko tällaista muilla vai onko se vain minun koneen ongelma?

    Tolopainen Tolopainen

    Tekee nykyisin tuota erroria jatkuvasti, metsälehden palvelin on ruosteessa.

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Kyllä tulee minullakin.

    Remie

    Jos Tolopainen lukisi sen turvatiedotteen jonka laitoin luettavaksi ja lopettaisi höpinät. Tiedotteessa mainitaan tuo maaginen aine siten että se olisi jokin salaisuus. Kuule Tolopainen, Avaruusalusten korroosionesto ? miksi, avaruudessa ei ole vettä eikä happea, mikä aiheuttaa alumiiniin siellä korroosiota. Avaruusaluseten alumiini on kaivettu Austraaliasta jossa ainoastaan koko planeetalta löytyy alumiini joka on vahvempaa kuin teräs. Alumiini ei myöskään reagoi suolan ja hapen kanssa kuten täällä myytävät alumiinit. Ole ystävällinen ja mene NASA: tiedotustilaisuuteen ja kuuntele tarkasti mitä siellä kerrotaan. Petrooli on petroolia vaikka pakattaisi kuinka hienoon ja tieteelisesti mainostettaisiin niin ei aine siitä muutu. Jos tuo aine olisi puheidesi väärtti, koko vesikulkuneuvojen korroosoio  ongemaa ei olisi. Vanhat laivat saataisiin hohtamaan uutuuttaan pelkällä WD 40 purkillisella ja 50mm ruostetta kannen kulmauksista ei olisi tietoakaan. Nyt niitä piikataan hydrauli ja ilmavasaroilla kuukausia, ja lopuksi hiekkapuhalletaan ja maalataan eikä suinkaan tohoteta WD40 pintaan. Pieni väritys väitteissä on tietysti sallittua sinultakin, mutta joku tolkku sentään pitää olla. Väitteesi on ulkopuolelta aiheen. Etkö ole huomannut että on mainoksia joita ei kukaan lue, ja tiedotteita joita lukevat kaikki. Vaihda tiedotteisiin niin olet samaa mieltä muiden kanssa etkä kaiken aikaa tuntisi itseäsi  syrjittävän ja ivattavan, olosi olisi huomattavasti mukavampi. WD40 END

Esillä 10 vastausta, 4,581 - 4,590 (kaikkiaan 31,363)