Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 5,521 - 5,530 (kaikkiaan 31,405)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Puu Hastelija

    Se vesi toimii leikkurissasi ”suojakaasuna” se energia napataan sieltä 10A sulakkeen kautta.

    http://www.ionix.fi/fi/teknologiat/plasmatyosto/plasmaleikkaus/

    Remie

    Oet väärässä vehkeessä. Tuolla ei voi tehdä metallin lämmitystä ja kova juotoksia kuten fosforikupari juotoksia. Tuo on vain irroitusta varten.

    Remie

    Minun polttimessani palaa liekki kuin asetyleenihappipolttimessa. Ainoana erona on että sytyettäessä ei savuta kuten asetyleeni eikä polttimeeni johdeta happea sen kummemin kuin happea tai ilmaakaan.

    Jätkä

    Haba. Jatkat vain valitsemallasi linjalla – näköjään. ”Saman tasoisia ne Audit oli, 15000-20000 km ja tukivarsi johonkin. Pysyttävä pikitiellä, maavara olematon. Jne… MB myös haluaa oikealle…”

    Jos sinulla olisi joskus ollut onni ajaa Audilla ja vielä enemmän: omistaa sellainen muutaman vuoden ajan, tietäisit, että sitä autoa ei juuri tarvitse ohjailla, se menee tietä pitkit ohjailematta, kunhan vain painaa kaasua.

    Minulla on ollut kolme audia. Paras käyttöaitona oli Audi 80. Todella varmatoiminen, ja hyvä ajettava, pieni kulutus, eikä ainuttakaan tukivasiongelmaa 150 000 km:n matkalla. Myös toinen 80:nen oli ja siitä parhaiten muistan sen hyvän maavaran ja käyttökelpoisuuden metsäautoteillä. Ei tukivarsiongelmia. Kolmas oli A6 – eikä tukivarsiongelmia. Todella loistava auto pitkillä matkoilla, paitsi kerran otti poliisi ajokortin pois muutamaksi viikoksi. Siinä autossa maali lohkeili sinkityn korin pinnasta muutamista paikoista.  Laadukas ja taloudellinen käyttöautomerkki.

    Tolopainen Tolopainen

    Jätkällä ei ole koskaan Audia ollutkaan. Juurikin 80 oli heikko esitys, ei mennyt edes ensimäisestä katsastuksesta läpi ilman remonttia. Moottori oli pitkittäin vaikka oli muutettu etuvetoiseksi. Täysin hengetön kone ja puoltava ohjaus.

    Visakallo Visakallo

    Kertoo tietysti meidän keskustelijoiden korkeasta iästäkin, että keskustelupalstasta on muuttunut melko nostalgiseksi.

    jees h-valta

    Ehkä sopisi senioritalon iltakeskusteluihin kokoontumishuoneessa?

    Visakallo Visakallo

    Jotkut ovat tainneet jo uupua tai vaihtaa hiippakuntaa. Suurten ajatusten Pielisjoesta, eli Revasta ei kuulu pitkään aikaan mitään.

    Jätkä

    Tollo on Corollan – jämiensä kanssa ihmeissään, kun on joitakin ihan tavan kansalaisia, joilla on ollut oikeita autojakin käytössään. Ja kaiken lisäksi otettu ja maksettu ihan omalla rahalla.Jos tarkkoja ollaan, niin ainoa auto, joka voi olla mersun kanssa samalla viivalla (eturivissä) – on juuri Audi.

    Poisluettuna tietenkin Rollsit, Bentleyt, Jaguaarit ja vastaavat erikoisautot.

    Jos Tollo on joskus päässyt Audin kyytiin, ja se on puoltanut oikealle, niin se lienee vain johtunut siitä, että sillä on ajettu pahasti joihinkin reikiin tiellä, taikka Rotvallin reunakiveyksen.

    Kukaan täysijärkinen ei yleistä Tollon, Jeessin ja Remien tavoin esim yhtä poikkeusta koko maailmaa kattavaksi.

    Jos Tollo ajaa vanhan Corollansa katolleen, niin sen jälkeen KAIKKI Corollat menevät katolleen!

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Jos kirjoitetaan tänne sana ”myyrä”. Se varmaan houkuttelee revan takaisin palstalle…

Esillä 10 vastausta, 5,521 - 5,530 (kaikkiaan 31,405)