Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 5,881 - 5,890 (kaikkiaan 32,438)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Tolopainen Tolopainen

Minä en maksa brändistä puhelimissa enkä autoissa. Koska en ole mainonnan uhri, myöskään dieselin mustamaalaus ei vaikuta mitään. Vain oma käyttökokemus ratkaisee.

jees h-valta

Ja se ilmeisen huono?

arto arto

https://www.youtube.com/watch?v=tMfP2nVx_M8            Siinä hypridin haittapuoli.

jees h-valta

Aina ongelmia siunaantuu oli uusi mitä tahansa. Kaikki laillista autojen maahantuontia liikkeiden kautta hoitavat ovat kyllä noileita tulemaan vastaan ongelmissa. Mutta näin siinä käy kun tehdään itse huikeita säästöjä!

Jätkä

Nihkeitä ovat olleet maahantuojat kustantamaan selkeitäkin tekovikoja. Periaatteessa valmistajalla on tuotevastuu – oli maahantuoja kuka / mikä tahansa. Eli kun hybridiauton akulle on takuu esim kahdeksan vuotta, niin valmistajahan sen maksaa, tapahtuu tuo loppuminen missäpäin maailmaa tahansa. Tuotevastuulaki saattaa edellyttää sellaiselle akulle 15 vuoden tuotevastuuta, joten sellainenkin tapaus kannattaa riitauttaa, eikä tehdä Jeessejä, eli panna vahinkoa kiertämään (Volkkari / Pösöö).

jees h-valta

Noissa itse maahan uitetuissa juuri tuota esiintyy eli on todella pistetty vahinko kiertämään. Minun tapauksessani oletan ettei vahinko enää kiertänyt kuin joko halppisjoppareille tai suoraan paalaukseen.

Tolopainen Tolopainen

Mitä, akkujen takuussa on myös kilometriraja, jos Volvolla on ajettu 200000km takuu on loppunut. Käytännössä sähköauto ja hybridi  on arvoton kun akun takuu on loppunut.

Jätkä

Näkyy Volvon takuu olevan akuille vain viisi vuotta / 100 000 km. Sellaisella autolla siis ei tee yhtään mitään. Varmasti asiakkaatkaan eivät osta sellaista, jos kuulevat tuon surkeuden. Nyt olisi syytä katsoa, minkälainen tuotevastuu on valmistajalla, koska eihän tuollaista ostaisi kukaan muu kuin Jeessi.
    <div id=”mailtoikkunamodalPopupTo” style=”z-index: 1102;”>
    <div id=”mailtoikkunapopupMailContentModal”>
    <div id=”mailtoikkunamailModalToClose”></div>
    <div id=”mailtoikkunapopupToQuestionModal”>What do you want to do ?</div>
    New mail<button id=”mailtoikkunabuttonEmail”>Copy</button><textarea id=”mailtoikkunatextCopyClipboardSelect”></textarea></div>
    </div>
    <div></div>

jees h-valta

Esim. edellinen työnantajani ajelee Volvon hybridillä. Kuten paljon muitakin. Jos auto kulkee moitteitta sen viisi vuotta on se jo vaihtokalustoa eikä sinällään rasita auton ostanutta. Ja käytetyn ostaja ottaa aina riskin joka nyt ei hybridin akustossa ole katastrofi sentään.

Tolopainen Tolopainen

Onko Jessellä ongelmia luetun ymmärtämisessä hybridin akusto maksaa 13k€  Volvolvoon. Ei niin minkäänlaista järkeä pilata auto pienellä akulla.

Esillä 10 vastausta, 5,881 - 5,890 (kaikkiaan 32,438)