Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 5,911 - 5,920 (kaikkiaan 31,390)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Visakallo Visakallo

    Ei ihan vielä. Käyn koeajamassa ja haistelemassa CX-30  ensin.

    Remie

    Painelehan varoen sitä läppää lattiassa ettei lähe karkuun. Tuossa on roima annos uutta tekniikkaa.

    jees h-valta

    Aika vaarallista tuo ”haistelu”. Aika nopeaan tulee maistelu. Kyllä se uusi auto aina uusi on ja siinä se silmä ja mieli lepää. Vaikka on täällä toisenmielisiäkin, muistelisin jotain G-alkuistakin nikkiä.

    Gla Gla

    Hintalappu vie ruokahalut, kun raha ei ns. kasva puissa.

    Jätkä

    Jeessi luulee, että ”uusi auto on aina uusi”! Näinhän ei ole, vaan Jeessikin on jo tahkonnut kaksi ja puoli vuotta käytetyllä – jopa vanhalla autolla.

    Ei auto tule uudeksi sillä että se ajetaan rekkaan – viedään laivaan – tuodaan Poriin ja ajetaan autoliikkeen sisälle. Sehän seuraavaksi pestään ja puunataan, niinkuin muutkin käytetyt autot. Matkamittarissa on jo lukemia. Suihkuttelemalla auton sisään ”Uuden auton tuoksua” saadaan tunkkainen ilma raikastettua ja asentajien pierut peiteltyä istuimista.

    Jos ei halua ajaa käytetyllä autolla, ei voi ajaa autolla lainkaan.

    Remie

    Toteutus on nähnyt päivänvalon.

    Tuo he määrä tyhjästä , ennen vedettiin soraa 10 pyörällä eikä ollut tuota hp määrää. EI HUONO
    Mazda CX-30 on saatavana myös vallankumouksellisella Skyactiv-X -moottorilla 
    Skyactiv-X on moottori, joka muuttaa kaiken. Skyactiv-X polttaa bensiiniä tehokkaammin Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI) -sytytysjärjestelmän ansiosta. Se tuottaa enemmän tehoa vähemmillä päästöillä ja pienemmällä polttoaineenkulutuksella kuin tavallinen bensiinimoottori. Tuloksena on ajonautinto ilman kompromisseja.
    TEHO: 180 HV
    POLTTOAINETEHOKKUUS : YHD. 5,4 L / 100 KM
    PÄÄSTÖT : 122 G/KM* CO2

    MJO

    Remie: Painelehan varoen sitä läppää lattiassa ettei lähe karkuun.

    Minusta Mazda ei ole kovinkaan suorituskykyinen nykyautoksi.

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Maxda CX-30: yhdistetty kulutus alimmillaan 5,9 litraa (180 hv) ja 6,2 (122 hv). Ei paha. Muotoilu onnistunut. Suorituskyky varmaan riittää. Miksi nimessä lukee Hybrid jos kyseessä ei ole ladattava peli?

    Gla Gla

    Suurin osa hybrideistä ei ole ladattavia.

    MJO

    Tottakai suorituskyky on Mazdassa riittävä, mutta niin on kaikissa uusissa autoissa.

    Mazda ei ole suorituskykyisempi, kuin muutkaan autot.

Esillä 10 vastausta, 5,911 - 5,920 (kaikkiaan 31,390)