Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 6,121 - 6,130 (kaikkiaan 33,648)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • rööri roope

    Turun rauhan 1743 jälkeen kulki raja siinä 1809 asti sen jälkee pohjanladessa

    Tolopainen Tolopainen

    Ay liike aiheuttaa nykyisin suuria ongelmia, mutta jakaa pieniä rahoja. Postin kiistaan on muka saatu ratkaisu, vaikka mitään ei ratkennut. Postin ongelmat jatkuu ja vain pahenee. Se tekee turhaa työtä, paperin jakaminen jokapäivä on tarpeetonta. Muka lakisääteistä jakaa joka päivä yhtiöiden laskuja sellaisille, jotka eivät osaa käyttää digitaalista laskutusta. Tai joita ei voida tekstiviestilla kutsua sairaalahoitoon. Kyllä tuo rupusakki tulee nyky-yhteiskunnalle kalliiksi, lisäksi se aiheuttaa 80%, terveydenhoitomenoista. Postin lakon takia olen jäänyt ilman mainoksia. Ay hoitaa nykyisin pääasiassa matalapalkka-alojen ongelmia tai aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia yrittäessään hoitaa sellaisia ongelmia, joita eivät voi ratkaista, pelkkää viivyttelyä ja valehtelua. Duunari eivät tee mitään työtä peruspalkallaan, työstä maksetaan kaikenlaista lisää kuten Kreikassakin.

    Tolopainen Tolopainen

    Jotta aika turha esitellä julkisuuteen mitään kympin taulukkopalkkoja kun teskta:lla kaikki ylityötkin maksetaan ja se tuplaa palkan, ylitöistä maksetaan peruspalkka kertaa neljä. Sehän on aivan sama mitä Paatero on sanonut, hän ei hoida Postin operatiivista toimintaa. Hänen pitäisi lisäksi katsoa yhtiön etua. Se että yhtiöt suostuvat kovan painostuksen alla kalliisiin työmarkkinaratkaisuihin ei tietenkään tarkoita sitä että postin johto olisi toiminut väärin yrittäessään pelastaa yhtiön halvemmilla työvoimakuluilla. Nyt ne joudutaan hakemaan väkeä vähentämällä.

    Visakallo Visakallo

    Ikävä puoli tässä Postin tapauksessa on, että sen ulkomaantoiminnoissa huonolla kokemuksella ja -johtamisella aiheutuneet tappiot joudutaan kuittaamaan kotimaan toiminnoista. Posti ei toki ole tässä ainoa. Mm. suurimmat rakennusliikkeet ovat tehneet tätä niin kauan kuin muistan. Posti on tavallaan sijaiskärsijä, sillä se on joutunut vastaamaan vuoden 2012 jälkeen VR Transpointintin aiheuttamista jättimäisistä virheinvestoinneita ulkomaisiin kuljetusliikkeisiin. Transpoint jouduttiin fuusioimaan Postiin, jottei se olisi kaatunut kokonaan.

    Tolopainen Tolopainen

    Mitä nopeammin lopetetaan noiden järjestöriitojen hoitaminen työtaisteluilla sen parempi. Ay ja posti molemmat rapautuvat, kaksi juristia esiintyy päivästätoiseen julkisuudessa. Ay on juristien pelikenttä jäsenistö tekee sitä mitä Helsingistä käsketään, jokainen järkevä ihminen lähtee postista pois. Miksi olisi siellä kuluttamassa kallista aikaansa. Elinikäisissä ansioissa on miljoonan ero jos valvoo paprukonetta tai pakettien lajittelukonetta. Työpaikka kannattaa valita huolella jos aikoo taloudellisesti menestyä.

    Visakallo Visakallo

    Transpointin meno oli loppuaikoina ennen fuusiota Postiin melko villiä. Autojen kuljettajina ei ollut juuri yhtään suomalaista, monesti ei tahtonut löytyä edes yhteistä puhekieltä, vaikka viittä eri lähikieltä heille päivittäin tarjottiin.

    Tolopainen Tolopainen

    Sinulla on niin pieni kokemus kuljetusalasta, ei tuo ole mitään uutta.  Monilla rekkayhtiöillä on ulkomaisia kuskeja nykyisin. Autoista sitä ei voi päätellä.

    jees h-valta

    Todella, muista Visa että Tolopalla on huomattavan pitkä kokemus juuri kuljetusalalta. Kuten kaikilta aloilta yleensäkin ja erikseenkin!

    Visakallo Visakallo

    Heh, Tolopainen se on Tolopainen, vaikka sianrasvassa paistaisi! Olen saattanut olla näiden vuosikymmenten aikana aika tiiviisti tekemisissä jopa useampien kuljetusyritysten kanssa kuin konsanaan Tolopainen, mutta ei nyt takerruta siihen. Heti Posti-fuusion jälkeen nämä kertomani Transpointin ulkomaiset kuljettajat katosivat jonnekin.

    Tolopainen Tolopainen

    Tuota Visa nyt rohkenen epäillä.Meidän yhtiössä kävi kuitenkin kymmeniä rekkoja päivässä ja kymmeniä laivauksia hoideltiin vuosittain.

Esillä 10 vastausta, 6,121 - 6,130 (kaikkiaan 33,648)