Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 7,681 - 7,690 (kaikkiaan 32,392)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Tolopainen Tolopainen

Nimenomaan, jokainen vingutus tuottaa rahaa ja lisäksi halvin ruokakori. Turha kantaa rahaa Keskon osakkeenomistajille, jos itse ei ole omistajana.

Visakallo Visakallo

EDIT

Tolopainen Tolopainen

EDIT

Gla Gla

Minäkin haluan pakastimen, johon tulee jauhelihaa ostamatta. Ja tietysti nämä vanhat pääkaupunkiseudulla yleiset ratkaisut, kuten sähkötöpseli tai vesihana.

Katumaasturit ja dieselin suosion lasku vievät kehitystä väärään suuntaan – Analyysiyhtiö: EU:n päästötavoite karkaa autoteollisuudelta, nyt on pakitetty jo vuoteen 2014

tekniikanmaailma.fi/katumaasturit-ja-dieselin-suosion-lasku-vievat-kehitysta-vaaraan-suuntaan-analyysiyhtio-eun-paastotavoite-karkaa-autoteollisuudelta-nyt-on-pakitettu-jo-vuoteen-2014/

MJO

EDIT

MJO

EDIT

mulle

EDIT

Jätkä

Puuki. kyllä nettihuutokaupassa myös myyjällä / ilmoittajalla on vastuu siitä, että esim auton kohdalla mittarilukema on se, mikä mittarissa on. Jos auton kunto on moittettomaksi ilmoitettu, se pitää olla moitteton jne. Ellei näin ole, on ostajalla oikeus kaupan purkuun ilman mitään sanktioita.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Nettihuutokaupassa kannattanee tehdä ehdollinen kauppa,  ellei tavaraan voi tutustua etukäteen. Auton kohdalla varsinkin.

Puuki

Joo, on nettihuutokaupoissakin myyjällä vastuu ilmoituksistaan. Jotain pientä olen ostanut ja kerran lähetin takasin uuden tavaran, jossa ei huutokaupan tyyliin ollut takuuta. Mutta uuden pitää kestää norm. käytössä yhtä viikkoa pidempään.  Sain uuden tuotteen paluupostissa liikkeeltä. (ilmatäytteinen tuote, ei ollu ”barbara” tms.).  Käytettyä autoa ei kannata ostaa näkemättä.

Esillä 10 vastausta, 7,681 - 7,690 (kaikkiaan 32,392)