Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 7,691 - 7,700 (kaikkiaan 32,387)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• jees h-valta

Juuri tilasin netistä ruotsalaisen wc:n varaosia lähimöksälle. Ei kannata lähteä ajelemaan kun 6,90 eurolla kotiinkuljetus postitse. Ja kun tavarakin näytti olevan suht edullista.

Visakallo Visakallo

Taisi Jesse tuossa edellä kertoa syyn, miksi kivijalkaliikkeet häviävät nykyään.

Visakallo Visakallo

AKL ennustaa uusien autojen myynnin jäävän tänä vuonna 85000 autoon, kun vuoden alun ennuste oli 116000. Tällä vauhdilla Suomen nykyisen autokannan uusiutuminen veisi yli 30 vuotta. Poliitikkojen puheet ja vallitseva todellisuus eivät ole ennen olleet yhtä kaukana toisistaan kuin nyt.

jees h-valta

Pitää toimia vallitsevien ominaisuuksien mukaan Visa. Kun ei paikalliset edes tunteneet Svedbergin vessan tarvikkeita. Itse olen niitä kyllä myyskennellyt vuosikausia joten tilaaminen on helppoa kun sen osaa. Olen tähän puutepuoleen liikkeissä törmännyt jo muutaman kuukauden aikana riittämiin että alkaa tilaaminen tulla tutuksi. LVI-osastot suorastaan olemattomia noissa monitavarataloissakin.

Nimetön

Vai osaamista vaatii vessanpytyn osien tilaaminen, pistäppä Jeese kokeeksi googleen hakusana ”Svedbergin wc tarvikkeita”, osan myyjiä löytyy niin pitkä jono ettei toistapäätä näy.

Sama meno kodinkone puolella. Mun piti hommata  AEG jääkaappiin uus hylly ja myyjäliikkeestä kun kysyin niin annettiin vaan ystävällisesti nettiosoite mistä on näppärä tilata ja tosi toimiva systeemi olikin ja nopee toimitus.

Puuki

Svedbergin pöntön tilasin netistä 3 vuotta sitten nettikaupasta. Toivat perille eikä paljon maksanut. Heleppoo ku heinänteko.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Iltalehti uutisoi vähävikaisimmista ja luotettavimpina pidetyistä perheautoista. Kärjessä katsastustilastossa ehkä vähän yllättäen VW Golf ja Seat Leon. Luotettavan maineessa ovat Toyota ja Volvo. Myös Mitsu ASX saa maininnan.

MJO

Katsastuksessa suurimmat hylkäysperusteet ovat. Maksamattomat verot tai vakuutukset, palaneet polttimot, huonot renkaat, kuluneet tukivarret, iskunvaimentimet yms. kuluvat osat. Lisäksi tilastoissa on tietty auton ikä esim. 5 vuotta.

Korealaisilla autoilla 5 vuodessa on ajettu esim. 50tkm ja saman ikäisellä mersulla tai BMW:llä on yleensä lähes 120tkm.

Katsastustilastot eivät ole minusta luotettavuusmittari.

Metsuri motokuski

Kannattaako jessenkään laittaa kivijalkamyymälää enää pystyyn. Harjavallassa ovat oppineet jo nettikaupan, niin kuin yrittäkokelas itsekkin. Voi olla että ainoa mitä käyvät katsomassa on tuoteen numero ja malli ja sitten nettiin tilaamaan halvemmalla.

Visakallo Visakallo
Esillä 10 vastausta, 7,691 - 7,700 (kaikkiaan 32,387)