Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 7,711 - 7,720 (kaikkiaan 32,377)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• jees h-valta

Metsuri motokuski tavallaan oikeassa mutta kyllä kivijalallekkin markkinaa on. Nytkin olisin itse kyllä hakenut paikallisesta liikkeestä jos sellainen olisi. Mutta kun ei ole enää Poria lähempänä. Ulvilan työnantajanikin laittoi sielläkin liikkeen lopullisesti säppiin kun ainut myyjä lähti Kankaanpäähän samaan hommaan. Oli silloin jo lomautettuna. Kokemäellä on liike mutta ainakin naapurin mukaan hinnoittelu aika suolaista laatua. Ja se on hiukan kuin kehityksessä taaksepäin lähtisi kun sinne suuntaan lähtee.

jees h-valta

Visalta hyvä ajatelma mutta ei tule toteutumaan. Autokauppaa en lähde tekemään. Enkä nyt kovasti enää vieraalle töihin pyri. Se on taaksejäävää tautia se.

jees h-valta

Ja MJO, minulle piisaa kun minun alla olevat autot ovat luotettavia. ja toinen on ranskis ja toinen jenkki. Molemmat liikenteessä päivittäin. Itse en tuon luotettavampia kaipaa. kas kun en jenkkiinkään ole tehnyt edes öljyjen vaihtoa ja muutama vuosi silläkin on jo ajeltua tullut. Ranskis huolletaan kerran vuodessa merkkiliikkeessä ja sillä tuntuu erinomaisesti toimivan.

Gla Gla

Joissain tuotteissa on väläytelty ajatusta yhdistää kivijalkaliike ja nettikauppa. Näytillä olisi mallikappaleet, joita voi sovittaa/kokeilla ja ostettavat tuotteet tilataan. Liiketilan koko pysyy kurissa, vaikka valikoima on laaja.

Ne liikkeet, joissa osaamista on, tuntuu pärjäävän. Puskaradion kautta tieto leviää.

jees h-valta

Hanakat-ketjun ideanahan on hiukan tuo ja sinne tässä kyllä pyritään jos ihmiset pitäisivät nyt sen toisen aallon pois suomen kamaralta tuosta pandemiasta. Tässä joutuu vain olemaan hiukan varpaillaan edelleen. Kun asiakas on kuitenkin palveltava ja suurin ostajakunta on kuitenkin väliltä 60-kuolema.

jees h-valta

On tämä nykyään helppoa. 6,90 ja wc:n varaosapaketti suoraan kotiovelle!

MJO

Ja MJO, minulle piisaa kun minun alla olevat autot ovat luotettavia. ja toinen on ranskis ja toinen jenkki. Molemmat liikenteessä päivittäin. Itse en tuon luotettavampia kaipaa.

Mistä tämä vaatimattomuus? Minusta tuntui, että sinulle ei ole aikaisemmin piisannut toisten autotkaan (varsinkaan dieselit). Vaikka nämä toiset olivat tyytyväisiä omiin autoihin.

jees h-valta

Se on MJO enää sama mitä kuolaat dieselien perään kun niillä ajelu alkaa olla muistolan puolelta. Nk. katoavaa kansanperinnettä.

MJO

Ei sen enempää, kuin hyötysuhteeltaan surkealla ranskalaisella.

Ps. Minä ehdin vaihtaa monta autoa, ennenkuin dieselit katoavat.

Gla Gla

Voi olla katoavaa perinnettä, mutta tällä uusiutumistahdilla ei kovin nopeasti katoavaa, kun uusiakin edelleen myydään. Kunnes aletaan retroilla, aika on pian kypsä keksimään bensamoottorista jokin päästökomponentti, jolla voidaan määritellä bensamoottori dieselin tapaan erityisen haitalliseksi. Nythän jo huomattiin, että yhdistelmä bensa + katumaasturi on torpannut tekniikan kehityksellä saavutettavan hyödyn ja tulokset taantuneet vuoden 2014 tasolle. Peli on avattu.

Sitä odotellessa Jessekin voi totutella ajatukseen polkupyörän käytöstä. Joko sähköllä tai pelkällä lihasvoimalla. Tällä viikolla bensan hintaankin tulee vielä 6 senttiä lisää, kun Sanna korottaa veroja.

Esillä 10 vastausta, 7,711 - 7,720 (kaikkiaan 32,377)