Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 8,111 - 8,120 (kaikkiaan 32,425)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Hae saksasta ja tuo viinalasti mukana.

jees h-valta

En aio sen sortin yrittäjäksi Kalle. Itse en tarvii. Olutta saa lähempääkin. Varsin asiallisia autoja on niin Porissa kuin Huittisissakin joten sen pidemmälle ei tarvii lähteä. Ja Laakkoselta saisi vaikka kotiin tuotuna mutta ei aivan niin hyvän sorttisia autoja siellä kyllä ole.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Joku yrityksen entinen ”liisari” voi olla aivan paska. Helposti maalataan ja jopa sisustetaan uudestaan. Jos se on ollut kaivoksilla tai teollisuudessa, kierrä sellainen auto kaukaa, mutta harvoin totuutta kerrotaan, kun auto on ollut ”liisari”.

Mettämakuri

Neste ”tehostaa”

Syy ja seuraus?

jees h-valta

Niin, saisihan sitä uudenkin aivan edullisella rahoituskorolla mutta kun en nyt halua joka kuukausittaisia maksueriä enempää kuin on pakko. LVI-ala vaihtelee kuukausittain ja menotkin olisi hyvä pystyä hoitamaan sen mukaan.

Tolopainen Tolopainen

Naantalin vanha jalostamo olisi pitänyt sulkea jo vuosikymmeniä sitten. Näin pienessä maassa ei tarvita kahta öljyn jalostamoa. Tai jotain liuottimia Naantalissa on lantrailtu. Turhia päästöjä nollatuloksella. Sijoittajat näkevät Nesteen arvoksi 34mrd€, vaikka 90% liikevaihdosta ei tuota mitään.

Yli 2000€ eläkkeitä pitää välittömästi leikata. Sen ylittävä osa joutaa pois ja suomi pelastuu.

Osta Jesse uusi auto tai liisaa se, senhän voi pientä sakkoa vastaan milloin vain palauttaa. Yksi harmi vähemmän, kun ei tarvitse vanhan pakun kanssa tapella.

Visakallo Visakallo

Olen Kallen kanssa samaa mieltä. Nykyisin yrityksen ei kannata itse omistaa juuri mitään. Maailma on vain mennyt sellaiseksi.

jees h-valta

Harkintaan!

Esillä 10 vastausta, 8,111 - 8,120 (kaikkiaan 32,425)