Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

• Tämä aihe sisältää 32,407 vastausta, 174 ääntä, ja päivitettiin viimeksi sitten GlaGla toimesta.
Esillä 10 vastausta, 8,261 - 8,270 (kaikkiaan 32,409)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Tolopainen Tolopainen

Visakallon kannattaisi kysellä neuvoa auton vaihtoon asiantuntijoilta, jotta ei tulisi enää kolmatta hutia peräkkäin.

Balttia on tullut ajettua autolla läpi jo 70-luvulla ja Vilnan yökerhot tuli tutuksi. Viimeksi kävin siellä  sinivalkoisin siivin.

Visakallo Visakallo

Miten niin huteja?

Tolopainen Tolopainen

Mazda oli täys susi ja nykyinen edustaa 20v vanhaa tekniikkaa, jonka valmistus lopahtaa aika pian.

Rane
    Visakallo Visakallo

Eihän Mazdassa ollut mitään huonoa, päinvastoin. Se ostettiin minulta alta erittäin hyvällä hinnalla, jopa itse yllätyin siitä. Mitsubishin kanssa ei myöskään ole mitään ongelmaa. Suomalaiset autonostajat suorastaan rakastavat koettua tekniikkaa. Osittain juuri sen takia meillä on Euroopan vanhin autokantakin. Mitsua on jo minulta kysyttykin. Auto, jossa on viiden vuoden takuu, on kolmevuotiaana erittäin haluttu.

Tolopainen Tolopainen

Tuo on paras vitsi pitkään aikaan. Muutamia, Mazdan tyyppivikoja, laturi hajoaa, uusi maksaa 700€, jarrulevyt menee nopeasti vaihtoon, jouset katkeaa. Päivavalot pimenee, koko umpio pitää vaihtaa uusi  1300€. Mazda ssa olen omin silmin nähnyt nuo viat, piti lähteä katsomaan, miten jouset voi uudehkosta autosta katketa, kun en koskaan sellaista ollut uudehkossa autossa nähnyt.

Visakallo Visakallo

Jollekin voi olla noillakin asioilla jotain merkitystä, mutta ei minulle, sillä ajan aina uusilla autoilla, mutta pienillä välirahoilla.

Tolopainen Tolopainen

Niin nuo viat oli uudehkossa n. 120000km ajetussa Mazda ssa.

Visakallo Visakallo

Katkeaahan ne Kiankin jouset aivan normaalissa ajossa, eikä takuu edes vastaa. Sekin on nähty.

Tolopainen Tolopainen

Ei koskaan eikä taakse tarvitse vaihtaa jarrulevyjä kuten Mazda ssa.

Esillä 10 vastausta, 8,261 - 8,270 (kaikkiaan 32,409)