Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

  • Tämä aihe sisältää 32,032 vastausta, 174 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 8 minuuttia sitten Rane2 toimesta.
Esillä 10 vastausta, 8,651 - 8,660 (kaikkiaan 32,034)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • jees h-valta

    Aika halpaa hupaa on verotuksellisesti kevyt-kuorma-auton pito ja kun siihen yhdistyy vielä ympäristöystävällinen polttoaine nin taitaa Toloppa löytyä sittenkin. Joudut koreankippanastasi maksamaan enemmän liikennevakuutustakin kuin minä. Lisäksi auton monikäyttöisyys peittoaa pikkukippanat mennen tullen. Kyllä, Trumppilassa tehdään edelleen oivaa autokalustoa jolla ei pulaan jää. On hienoa että jenkit ovat oivaltaneet ettei kaikki nykymössö ole tarpeen vaan kulkine tehdään edelleen tarveharkinnalla.

    Tolopainen Tolopainen

    Jaa sitä on löydetty tuo porsaanreikä verotuksessa. Ei huono. Rekisteristä poistolla, kun ei käytä pääsee myös aika edullisesti kakkos auton suhteen.

    jees h-valta

    Eikä se nyt aivan NIIN alkeellinenkaan ole kuin Toloppa antaa ymmärtää. Aika harvassa pikkukippanassa vielä löytyy nahkapenkkejä viidelle, kaksi sähkösäätöisiä, automaatti-ilmastointi, säädettävä jousitus, hidas ja nopea neliveto, valoautomatiikkaa, kahdet, kesä-ja talvirenkaiden kromivanteet, kaikenmaailman hälyjä joista en edes vielä tiedä käyttötarkoitusta. Esim. valot syttyy ja torvi soi lyhyitä pätkiä yhdestä avainperän painikkeesta. Liekö joku oman auton löytämishäly? Sitten näitä näytön naveja ja kaikkia puhelin sun muita USB-kytkyjä. Vielä alkumatkalla, luettelen lisää kunhan opiskelen.

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Onko kallis ylläpidettävä jeesin uusi kiesi? Jotain vikaa pitää olla, muutenhan men haljetaan kateudesta! Mikä merkki/malli/vuosi (että voi tsekata netistä kuvia)?

    Rane

    Jesse on saanut ainakin keulasäleikköä koko rahalla?

    jees h-valta

    Silveradopa hyvinkin. Rane veti kerralla pointsit kotiin. Kyllä hiukan vähemmän maskia kuitenkin. Malli on 2004 ja hiukan varustellumpi LT. Mikähän siitä kalliin ylläpidettävän sitten tekee? En tiedä ainakaan vielä. Kaikki toimii ja juuri minua varten katsastettu. Hyvä ja jopa hiukan ylellisen tuntuinen auto. Hyvä istuin ja hyvä ajoasento kun sen saa hyvin säädettyä itelleen mieleen. Kyllä tämän päivän on saanut naapureita jo pikkuhiljaa vältellä. On huomattu ja syynätty. Kaiken lisäksi aivan priima ulkoasu.

    Jätkä

    Jeessi:”On hienoa että jenkit ovat oivaltaneet ettei kaikki nykymössö ole tarpeen vaan kulkine tehdään edelleen tarveharkinnalla.”

    Jeessi:”nahkapenkkejä viidelle, kaksi sähkösäätöisiä, automaatti-ilmastointi, säädettävä jousitus, hidas ja nopea neliveto, valoautomatiikkaa, kahdet, kesä-ja talvirenkaiden kromivanteet, kaikenmaailman hälyjä joista en edes vielä tiedä käyttötarkoitusta. Esim. valot syttyy ja torvi soi lyhyitä pätkiä yhdestä avainperän painikkeesta. Liekö joku oman auton löytämishäly? Sitten näitä näytön naveja ja kaikkia puhelin sun muita USB-kytkyjä. Vielä alkumatkalla, ”

    -Jeessi jatkaa edelleenkin tuota jakomielitautista linjaansa. ON / EI menee aina mitenpäin vain, kun mieli on sillä linjalla. Ikäänkuin ei osaisi päättää, mitä mieltä onkaan.

    Siitä kulutuksesta: Kun vanhalla Letukalla meni bensaa 150 €:n edestä ja tässä uudessa menee ilmeisesti RE 85: ttä 100 €:n edestä , niin käsittääkseni kulutus on samaa luokkaa / kilometri litroina mitaten. Tosin Jeessin kulutusmittaus on todella epäluotettava, niin epäluotettava, että väittäisin sitä valheeksi, ellei ukko olisi jo näyttänyt oma köyhän mielenlaatunsa.

    Rane

    Jenkkiautojen omistajat sanoo että kaikki menee minkä tankkiin panee.

    Silveradohan on juuri oikea ”metsänomistajan parempi uusi auto”.2004-mallissakin on dollarihymyä(grill) ihan tarpeeksi.

    jees h-valta

    Heh, tutultahan tuo näytti, Kiitos vain Rane esittelystä. Aivan lähes identtistä mutta yksi asia kiinnitti huomion. Minulla ei ole noita koko sivun avaavia ”kaappausovia” vaan ovet ovat kuten normaalissa autossakin. Väri on minulla kirkas punainen, hiukan ehkä paloauton punaista tummempi. Sitten ehkä tärkein näöllinen tuosta sinisestä puuttui eli krominen taakkateline hytin ja lavan välistä. Kun se on vielä varjostussäleiköllä se suojaa sisätiloja paahteelta. Sivuilla on myös enemmän suojauksia ja astinlautaputkilot. Myös kova lavakate on tärkeä ja tarpeen ainakin minulle. Koska sillä saan lukituksi lavalla olevat tavarat. Sinne ei silloin suoraan ylhäältä pääse vaan kate avataan takalaidan kautta. Joka lukkiintuu normaalisti keskuslukituksella. Myös sisätiloissa huomasi tuon esittelyauton kleiniyden . Kyllä nahka tekee muhkeamman vaikutelman ja varustelua on muutenkin enemmän. Mm.autom.ilmastointi. Myöskään tietsikkanäyttöä ei esittelyautossa näy. Mutta mitä näköasioihin tulee päätteli eräs perhepiiristä että vanha oli paremman näköinen. Ei tykännyt tästä ”japsivinosilmäisyydestä” eli lamput. Sitten tähän jätkän kommenttiin. Tarkoitin kyllä lähinnä jenkkien paremmuutta perustasolla eli vahvuutta jota ei muista saa. Sekä voimassa että kestoiässä. Onhan tuo hullun oloista maksaa kuusitoistavuotta vanhasta autosta uuden pikkuauton hinta mutta näin se vaan menee. Uuden Silveradon hinta kuitenkin lienee jossain 80-100 000:n huiteilla hiukan varusteista riippuen. Tuo polttoaineen kulutus nähdään kesän mittaan tarkemmin mutta jo nyt tuntuma on hyvinkin maltillinen. Ja eikös tuota tenulitkua pitänyt jätkä kulua 30%:ia enemmän kuin tavisbensaa?

    Puuki

    Tuskimpa miljoonaa euroa tai dollaria silveraato kustantaa sentään. Ei sitä kukaan ostaisi sillä hinnalla.  -04 maksanut 250 sataadollaria eli 250 000.    Ei sen hinta ole voinut 4;n kertaistua .   Veturiksi varmaan ihan hyvä auto, jos sitä tarvetta ei ole , niin jokin eurooppalainen uudempiaikainen  4-vetomaasturi voisi olla parempi metsäautoksikin.

Esillä 10 vastausta, 8,651 - 8,660 (kaikkiaan 32,034)