Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 8,991 - 9,000 (kaikkiaan 24,671)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Tolopainen

    Älä nyt maalais sepeteeus. Visakallo on jo muutenkin vihreänä kateudesta yhdestäkin huomattavasti nuoremmasta rouvasta.

    oksapuu

    Kyllä se älykello menee täällä nyt niin että aamu hämärässä työmaalle ja ilta pimeällä pois…

    Tehokasta raivuuaikaa se kuutisen tuntia päivänäöllä…

    Visakallo Visakallo

    Kyllä minun rouvani on nuorempi kuin se Tolopaisen huomattavasti nuorempi rouva. Ei Tolopainen sentään mikään Danny tai Renny ole!

    MaalaisSeppo

    Kyllä Tolopaisella menee paremmin kuin mulla. Mulla hieman minua nuorempi rouva, muttei älykelloa.

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Matsalun hirvet TV1!

    Renny ja vaimo: sielunkumppanin löytäminen ei katso ikää!

    Tolopainen

    Naisille parisuhde on aina iso rakkaussuhde, tai pitää vain löytää koirille hoitopaikka.

    Visakallo Visakallo

    Toiset hoitavat parisuhdetta ja toiset pari suhdetta.

    Visakallo Visakallo

    Olisikohan meillä miehilläkin joskus peiliinkatsomisen paikka? Onnistuneessa huijaamisessa kun pitää olla myös se huijattava osapuoli…

    https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007662311.html

     

    Tolopainen

    Eikö Visakallo ole koskaan luvannut enemmän kuin on kyennyt toteuttamaan.

    Puuki

    Joku päättävässä portaassa olevakin kertoi, että velkoja ei tarvi maksaa takasin.  Is-artikkelin rouva oli ottanut siitä oppia.  Olihan hän tosin käynyt päivä-ja yövuorossa ”töissäkin” naapurissa. Eli yritystä oli ollut mutta ei ihan riittänyt velkojen maksuun.

Esillä 10 vastausta, 8,991 - 9,000 (kaikkiaan 24,671)