Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 9,051 - 9,060 (kaikkiaan 32,482)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• mettämiäs

”itse olen yöpynyt satoja, jopa tuhansia kertoja hotelleissa, joissa myös kaupparatsut tapaavat kokoontua.”

Kuinka monta hotelliyöpymistä Jätkälle on tänä vuonna kertynyt?

arto arto

Eihän kaskovakutusen epäkuntoisen auton kuljetus likemälle korjaamolle maksa mitään. Itsellä 15v vanha harraste auto. Kaskolla tietty. On sen verran hinnakas. Jos hinausta tarten if hoitaa ilmaiseksi.

jees h-valta

Huomaa kuinka monta vuotta on noista Jätkän ”kulta-ajoista” jo kulunut. Ei ole nykyään mitään Avensiksia vaan juuri noita Audeja, BMW:itä, ja Skoda ja jokunen VW, Seat ja Peugeotkin isompina malleina. Kyllä on dieselit tosiaan vähentynyt. Jos on edustajatkin kyllä.

Gla Gla

Uusiin autoilihin kuuluu nykyään yleisesti liikkumisturva eli maksuton hinauspalvelu lähimmälle merkkikorjaamolle, jos autoa ei saada korjattua tien päällä. Se varmasti lisää hinausten määriä. Jos esim. rengas puhkeaa ja sitä ei paikkausmassalla saada tien päällä korjattua (koska vararengasta ei ole!), auto hinataan maahantuojan piikkiin.

Sitä en tiedä, kirjautuuko jo sopimushinurin soitto paikan päälle tarkistamaan rengas hinaustilastoon, vaikka varsinaiselle hinaukselle ei olisikaan tarvetta eli pikakorjaus tien päällä onnistuu.

Visakallo Visakallo
    Tolopainen Tolopainen

Tämä on positiivista, että Visakallonkin perehtyy autotarjontaan, omat  valinnat ovat saattaneet mennä hiuka penkin alle tähän saakka. On varaa parantaa.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Kiitos Visakallo. Ilahduttavaa että eurooppalaiset kohtuuhintaiset merkit pärjäävät äänestyksissä edelleen, ja tuota en tiennytkään, että Ateca on pärjännyt oman autoni syntyvuonna myös hyvin! Paras ostos kuitenkin riippuu aivan kunkin tarpeista, joten tuo tilasto on vain suuntaa antava. Leon on varmasti hyvä ostos. Peugeot 3008 on parantanut ulkonäköään entisestään ja hybridiä on muutenkin kehuttu – onko siinä putkikauppiaan seuraava ostos?

Iltalehti: Uunituore ensikoeajo: Tässä on ilmettään vaihtanut Peugeot 3008 – huomaatko leijonan värin?

Visakallo Visakallo

Mitähän niistä valinnoista Tolopainen tarkoittaa? Minulla on ollut viisi autoa palstalla oloni aikana, eli vuodesta 2008?

Tolopainen Tolopainen

No vaikka kahta viimeistä, jos kiesissä on 2l vapaasti hengittävä kone. Ei voida puhua nykyaikaisesta vähäpäästöisestä autosta. Vai katsooko Visakallo, että hiilipäästöjen vähennystarve ei koske häntä.

Visakallo Visakallo

Minun agendani on enemmänkin siellä hiilinielupuolella. Olen laittanut metsäni kasvamaan uutta puuta mahdollisimman hyvin. Lisäksi asuintaloni lämpiää päästöttömästi, mutta täysin synnittömäksi en edes pyri.

Esillä 10 vastausta, 9,051 - 9,060 (kaikkiaan 32,482)