Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 9,081 - 9,090 (kaikkiaan 31,263)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Visakallo Visakallo
    Puuki

Ranskalaisten  myynti laskenut paljon , samoin volkkarin. Seatin kuitenkin eniten.  Harjavallan ostobuumi ilm. lopahti ,niin pösön myynti on sakannut sen jälkeen. Niin sen täytyy olla.  Korean kipoilla ollut myös  heikko menekki. Samoin Fordilla.  Mustangit on myyty jo aiemmin eikä eco-moottoriset 1 l vehkeet taida vetää yhtä hyvin.

Audi myynyt edelleen hyvin. Volvosta ei tainnut olla(?) mainintaa. Se myy eniten hybridiautoja Pohjoismaissa. Laatuautot menee kaupaksi.  Jeepin hybridi myynyt myös hyvin.

jees h-valta

Mistähän tuo Puuki tuollaisia vetelee? En ainakaan ole huomannut mitään ranskalaisautojen menekkivaikeuksia. Mitä olen katsellut ranskalaiset ovat nyt monellakin rintamalla aivan kärkiosaajia kuten hybridi-ja täyssähkömallit. Pitää muistaa että käytännössä Peugeot, Opel, Renault, Citroen ja sen tytärmerkki hajottavat monine malleineen myyntitilastoa levämmälle. Nyt myös pakettiautoissa tulee akkukäyttöiset jotka varmasti tekevät yritysmaailmoihin hyvin kauppansa. Siellähän se on imagokysymys tuo sähköpeli.

Nimetön

PSA-konsernille miinusta kertyi 12 prosenttia. Sen autoista Citroënin myynti laski 16 prosenttia, Peugeotin 11 prosenttia, Opel/Vauxhallin 10 ja DS-merkin 6,3 prosenttia.

Jätkä

Se, että autokauppakin yskii, ei ole ihme, kun Koronankin takia on paljon ihmisiä työttöminä ja lomautettuina.

Ei pidä liikaa innostua myyntikäyrien heilahteluista, niihin vaikutta usein myös malliston vanheneminen ja uusien odotteleminen – ihan vain merkkikohtaisesti.

Toisaalta Jeessin kiusoitteleminen aina välillä kiehtoo monia.

jees h-valta

Heh, eipä kyllä kiusaa olenkaan. Minulle aivan sama miten maailma autoissa makaa kunhan itse saan ostettua kalustoni omien mieltymysten mukaan. Ja nyt se aikasata on sitä. Ei ole toivomuspuolella nyt mitään. Pajatso tyhjennetty. Mites lie Jätkällä? Vieläkö se Transiitti kiipeää umpihankea mäet ja mannut?

Jätkä

En tiedä Transitin tilannetta. Minulla ei ole koskaan ollut omaan Ransua, eikä varmaan tulekaan.

Gla Gla

Metsälehden seinäkalenteri kutistuu vuosien mittaan. Ensi vuonna seinälle päätyy Storan hieno kalenteri.

Visakallo Visakallo

Melkoinen ero on arvon säilymisessä japanilaisen ja ranskalaisen auton välillä:

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/2afb814a-dc0e-46f4-a974-597ed3e65375

Tolopainen Tolopainen

Niin on, 10v vanha sitikka on lähes tuplasti arvokkaampi kuin Toyota.

Esillä 10 vastausta, 9,081 - 9,090 (kaikkiaan 31,263)