Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

• Tämä aihe sisältää 33,850 vastausta, 175 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 7 tuntia sitten Numppi toimesta.
Esillä 10 vastausta, 9,701 - 9,710 (kaikkiaan 33,852)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Tolopainen Tolopainen

Visakallo on kuutamolla dieselin käyttövoimavero ei ole vuosimaksu, vaan päiväkohtainen. Kun diesel on pois käytöstä, sillä tienaa enemmän kuin bensarosvolla.

Metsäkupsa Metsäkupsa

Edullinen diesel oli metsärajanaapurillakin, ajeli pari vuotta  katsastamattomalla autolla, dieselverotkin maksamatta. Metsästyskaveritkin varoittelivat riskeistä, käryn käydessä isot maksut lankeaisivat seuraamuksineen. Ajeli sivuteitä, taajamassa kävi vain tankkaamassa. Edulliseksi ajot muodostuivat, sillä taannoin siirtyi palvelutaloon. Auto nyt  varastoituna liiteriin pois käytöstä , eikä enään poliisia tarvitse vältellä, kun jalkamieheksi siirtyi.

Gla Gla

Visakallo: ”R.Ranta peräänkuulutti palstan metsänäkemyksiin lisää avarakatseisuutta. Eikö sitä aika paljon täällä jo olekin?”

On hirveän vaikea ottaa vakavasti kommenttia, jota ei ole kohdistettu johonkin tiettyyn asiaan. Minähän olen jo aika avarakatseinen, mutta muut eivät ole.

Ehkä minun pitäisi olla joka suhteessa vielä avarakatseisempi ja ymmärtää myös Anna Kontulan kommentteja.

Visakallo Visakallo

”Kun diesel on pois käytöstä, sillä tienaa enemmän kuin bensarosvolla.”

Voisiko Tolopainen hieman avata tuota korkeanpaa matematiikkaansa, kun se ei oikein tällaiselle eläkkeellä olevalle laskenta-ammattilaiselle oikein aukea.

Tolopainen Tolopainen

No kerropa paljonko on 10 potenssiin14, jos olet ammattilaskija.

Visakallo Visakallo

Tiedät vastauksen tuohon potenssi-kysymykseesi itsekin, mutta miten se liittyi tähän diesel-aiheeseen? Vastaisitko ensin siihen kysymykseeni.

Visakallo Visakallo

Montako S-bonusta Tolopainen tienaa yhden päivän diesel-verolla?

Gla Gla
    Gla Gla

Tekniikan maailmasta tuli mieleeni, että kannattaa lukea uusimman lehden lataushybriditalviautovertailu. Seuraavassa numerossa on ilmeisesti täyssähkötalviautovertailu.

Ihan pelkkää lupauksien lunastamista ei tunnu tuo olevan.

Jätkä Jätkä

”Montako S-bonusta Tolopainen tienaa yhden päivän diesel-verolla?”

Olen kuitenkin niin hölmö, että olen kuvitellut käyttövoimaveron, kuten muutkin verot, jotka maksan ihan ite, menevän yhteiskunnan kulujen kattamiseen. Ei niitä ole ainakaan minulle maksettu, vaan aina ole maksajan paikalla. Ruokakaupassakin ALV menee sen siliän tien, kun vain VISA vinkaisee.

Esillä 10 vastausta, 9,701 - 9,710 (kaikkiaan 33,852)