Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 9,761 - 9,770 (kaikkiaan 32,206)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Tolopainen Tolopainen

Minun auton huoltoväli on 2v,paljonko Mizun. Dieseliä olen viimeksi tankannut joulukuussa, bonus korjattu hinta 1.15€/l.

Tolopainen Tolopainen

Miten Visakallolle niitä bonusostoja ei kuitenkaan kerry, vaikka vakuutusmaksut on tuhansia vuodessa ja lounaat pari tonnia.

Visakallo Visakallo

Auton huotoväli toki pitenee ajallisesti niin bensa- kuin diesel-autolla, etenkin kun sillä ei aja. Mitsun huoltoväli on se tavanomainen 20 000 km. Olisikohan polttoainevertailuissa kuitenkin järkevintä käyttää ihan tämän hetkisiä hintoja. Bonuskorjattu hinta koskee toki myös bensiiniä, joten ei siitä sen enempää.

oksapuu

Empä tunne ketään joka olisi s-boonuksilla rikastunut…

Vaikuttaa enempi huittisten miehen touhulta, pitää syödä enempi että tienaa…

Tolopainen Tolopainen

Kai Visakallonkin ymmärtää, että dieselmoottori on huomattavasti parempi hyötysuhteeltaan kuin bensakone. Meillä esim. rekkaliikenteeseen ei koskaan tule bensa-autoja. Se että valheellinen propakanda vääristelee jotain asiaa ei vaikuta minun autonvalintaani.

Visakallo Visakallo

Tolopainen: ”Miten Visakallolle niitä bonusostoja ei kuitenkaan kerry, vaikka vakuutusmaksut on tuhansia vuodessa ja lounaat pari tonnia.”

Kyllähän niitä bonusostoja paljon kertyy, mutta se 5% bonus tahtoo vain jäädä monesti saavuttamatta. Eikö ABC:llä ole valtakunnalliset lounashinnat? Ainakin täälläpäin sadasta lounaasta kertyy yhteensä vain reilu tonni.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Eflexfuel lupaa nyt suoraruiskutusmoottoreihin sopivia RE85-etanolimuunnosmalleja loppuvuodesta 2021.

Bonusten kyttääminen johtaa siihen, mitä järjestelmän kehittäjät tietenkin toivovatkin, että ihmiset keskittävät ostokset. Minä asioin mielelläni vaihteeksi ainakin ruokaostoksilla myös K-kaupassa, vaikka siellä bonus ei kerry, koska valikoima on hiukan erilainen. Esimerkiksi jäätelötikut ja kalanugetit merkkiä mainitsematta. Tankkaus tapahtuu siellä, mikä on kätevintä muun liikkumisen lomassa. Kännykkäsovelluksella tankkaaminen on kieltämättä kätevä juttu, ja ABC-sovelluksella voi maksaa myös auton pesuja joillakin asemilla, myös etukäteen ostettuina.

Paljonko Tolopaisella kertyy S-boonusta päivätasolla? Itse olen päässyt parhaimmillaan 1 euroon per päivä.

Haba Haba

Tästäkö tulikin joku vähävaraisten klubi? Nykyinen hybrid, vuotuinen keskikulutus n.4-5 l/100km, aivan sama onko litrahinta 1,5 vai 3.

Jos puuki tulee sieltä prosenttien takaa pois ja puhuu euroista, tilanne on päinvastainen. Nähtävästi s-malli on osastolla premium, hinta uutena 160000  €, kolme vuotta käytetty hyvityshinta 80000 €.

Visakallo Visakallo

Heh, heh, mitäs se rekkaliikenne nyt Tolopaisen autovalintaan yht’äkkiä vaikutti? Eiköhän meille suurimmalle osalle ole dieselit kuitenkin aika tuttuja.

Gla Gla

Minusta rakettimoottori on ainoa oikea. Sillä pääsee vaikka kuuhun. Tai marsiin.

Esillä 10 vastausta, 9,761 - 9,770 (kaikkiaan 32,206)