Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 9,771 - 9,780 (kaikkiaan 32,203)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• jees h-valta

On sillä hinnallakin hiukan väliä. Itse tankkaan mielelläni E85:ttä kun parilla kympillä saa seitsemäntoista litraa. Bensaa vain vajaa kolmetoista. Ja tuo Haban hybrin kulutus on aivan liian samaa tasoa kuin nykynormaalilla bensamoottorilla ajellen pelkästään. Ja siitä kahden järjestelmän hiluvitkuttimesta saa maksaa paljon turhaan.

Tolopainen Tolopainen

Kyllä niitä s boonuksia yli 2€ kertyy päivässä ja k kaupasta ostetaan joskus tuoretta kalaa. Kortti on sinnekin, mutta ei sieltä mitään boonuksia saa, kun rahat menee osinkoina ulos firmasta.

Visakallo Visakallo

Paljonko Tolopainen maksat dieselveroa vuodessa, kun autosi seisonta-aika otetaan huomioon?

Tolopainen Tolopainen

Minulla on epäilys, jotta rouva Visakallo ei kerro kaikkia ostoksiaan, tai niitä tehdään firman piikkiin.

Visakallo Visakallo

Eli, jos Tolopainen olisi jatkuvasti 5% bonuksen piirissä, hänen vuosiostoksensa olisivat n. 15 000 euroa.

Visakallo Visakallo

”Minulla on epäilys, jotta rouva Visakallo ei kerro kaikkia ostoksiaan, tai niitä tehdään firman piikkiin.”

Toiset rouvat ovat vain edullisempia pitää kuin toiset.

Tolopainen Tolopainen

En tiedä minkälaisia laskimia etelässä käytetään, mutta 12*900€ on meilläpäin 10800€.

Puu Hastelija

Tolopaunen, en tiedä laskemisen tasosta mitään,  mutta selitä nyt tämä laskelmasi ymmärrettävästi.

Sehän selviää kalkylaattorilla pystyhinta 15€, kertymä 35 kiintoa/ ha, Kemera 12€kiinto plus boonus 15% sehän menee yli 40€, sorry laskin vähän huolimattomasti.

Laske nyt vaikka paperilla? 15 omenaa + 12 omenaa + 15 männynkäpyä = >40 omenaa?

Visakallo Visakallo

Tolopaisen huomattavasti nuorempi rouva taitaa kuitata tekemänsä lumityöt S-ryhmän toimipisteissä. Minä taasen kävin äsken itse kolaamassa pihan. Kyllä näille kulutuseroille Tolopainen löytyy ihan luonnolliset selitykset!

Tolopainen Tolopainen

Tuohon tuli painovirhe, kesähakkuussa hinta oli 18€ kiinto.

Esillä 10 vastausta, 9,771 - 9,780 (kaikkiaan 32,203)