Keskustelut Tekniikka Stihl 201

Esillä 6 vastausta, 21 - 26 (kaikkiaan 26)
  • Stihl 201

    koneviestin sivulla oli video myös 201,ihan hyvältä sahalta vaikutti.
    Leikkuuteho parempi kuin legendaarisessa 200 joka on hieman ärhäkämpi.

  • Markus

    Artooo neuvoja kaivattaisiin….

    Markus

    Kuulin, että 201:sessä on myös kiihdytyspumppu, mutta se on jotenkin kaasuttimen yhteydessä ja näin ollen pumppuun ei saa varaosia. 200:senhan saa kuntoon sahan alkaessa oireilla kiihdytyksen suhteen, sillä siihen on saatavissa kiihdytyspumpun varaosia.

    Onko kenelläkään tietoa, että kuinka kauan tuo 201:sen kiihdytyspumppu kestää vai onko niin, että kun tuo pumppu menee rikki, niin sahallakin pitää heittää vesilintua?

    Harkinnassa olisi ostaa 201:nen.

    e.uro

    Kovasti kysellään neuvoja, kuinka 201 voitaisiin korjata muistuttamaan moottorisahaa. Kumma kyllä, ms200 virityssarjoja ei ole kyselty. Itselläni on ms200, johon olen ollut erittäin tyytyväinen uudesta saakka. Ainoa pieni vika oli se, että kone mokoma leikkasi kiinni, vaikka bensa oli täysin puhdasta.
    MS201 tuli kokeiltua, tehoton tuhnu kakssataseen verrattuna. Uusi pytty tuli kakssataseen hankittua ja saha soi iloisti, nykyisin ainoastaan valmisbensalla.

    jooseppi

    Hyvin toimii olen tehny polttopuita on ollu pakkasta ja lunta. Olen jättäny kannolle yöksi ja hyvin toimii olin vähän yllättäny tuo kuiva pakkaslumi tahtoo tietää ongelmia. Meikäläisestä tuli kerrala tilhin mies raivuriki vaihtu tilhiin kesälä. Ainoa josta en luovu on 346 husse : )

    jooseppi

    Hyvin toimii olen tehny polttopuita on ollu pakkasta ja lunta. Olen jättäny kannolle yöksi ja hyvin toimii olin vähän yllättäny tuo kuiva pakkaslumi tahtoo tietää ongelmia. Meikäläisestä tuli kerrala tilhin mies raivuriki vaihtu tilhiin kesälä. Ainoa josta en luovu on 346 husse : )

    LahoPökkelö

    Kertokaapa te jotka olette 201:tä takuuseen korjauttaneet/säädättäneet, onko kaikki kustannukset menny takuuseen vai onko teiltä velotettu esim. työn osuutta?

Esillä 6 vastausta, 21 - 26 (kaikkiaan 26)