Keskustelut Tekniikka Stihl 460

Esillä 8 vastausta, 11 - 18 (kaikkiaan 18)
  • Stihl 460

    Stihl 460 sahattu noin 130 ha missähän vika saha käynnistyy , mutta käy vain rikastin päällä ?

  • Rane

    Arton kaverin olisi pitänyt täyttää se tankki uudestaan.Helpottaa käynnistämistä huomattavasti.

    arto arto

    Rane Oli tankki täynnä, Huolto mies kerto oli ollut kaasutin jäässä mennyt puuteri lunta. Husqvarna ei kyseisestä lumesta välittänyt mitään on erilainen ilman otto

    rööri roope

    Tilhin käyttäjät on senverran valveutuneita ja varakkaita etteivät teutaroi lumessa sahan kanssa.Tilhi on laatusaha ja maailman eniten ostettu.

    arto arto

    Niin ostetuin. jokaisella monta sthiliä jokin pelaa joskus. Ei lumessa kannata teutaroida jos laiteet ei pelaa. Menee hän muitakin ei kestäviä tuotteita paljon siksi ostetuin.

    Metsuri motokuski

    Mikä ihmeen syndrooma artolla on tilhiä kohtaan. Eikö se nyt ole sama millä viululla sitä vinguttaa. Jos olet itse tyytyväinen husseen niin hyvä on, mutta turha sitä toista on moittia. Olen varma että meistä jokainen tekee omalla merkillä ihan riittävän tilin. Itse olen ihan valmis kokeilemaan hussea mutta meillä on niin mulkku jälleenmyyjä että en viitsi sinne mennä kuin pakolla.

    Hiluxmetsuri

    Niin, itse aiheeseen eikä merkkien väliseen hyödyttömään nokitteluun. Hyvä, että tuli kuntoon taas. Oliko huollossa joku selitys kaasarin vaihdolle?

    topintam topintam

    Valistunut arvaukseni voisi olla:

    Kaasuttimen magneetiventtiilit jumiutuneet eikä seoksen säätö enää toimi.

    Paljonko kustansi uusi kaasuttaja töineen?

    Suomi elää metsästä

    Takuuvastasi eikä selitystä löytynyt kaaaarin vaihdolle

Esillä 8 vastausta, 11 - 18 (kaikkiaan 18)