Käyttäjän Ammatti Raivooja kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,891 - 1,900 (kaikkiaan 3,526)
  • Ammatti Raivooja Ammatti Raivooja

Jeeshän voisi itse aloittaa nämä kotimaisenkulutuksen juhlat ostamalla ulkopuolista työvoimaa vaikkapa metsänhoitoon ja lopettamalla valituksen ulkopuolisen työvoiman kalleudesta. Ei kaksilla rattailla voi ajaa.

Ammatti Raivooja Ammatti Raivooja

Jeessinkin kannattais solmia tuo taimikonhoitosopimus groupin kanssa ni pääset sille parhaimmalle tasolle myös metsien tuoton suhteen. Nytten kun sulle tulee rahaa ja bonuksia ku vettä räystäältä ni eikös se ois mukavampi vaa köllötellä kotona näinä räntäsateisina päivinä ja antaa muiden hoitaa ja kerätä lisäbonukset laariin. Vaikeahan se on uskoa, että 25% parempaa tulosta tulee kuin muilla jos kasvattelee energiapuuunelmia, joita sitten groupin isoimmalla motolla puidaan. Nää ammattiraivaajat on varmasti valmiudessa murskaamaan energiapuuhaaveet.

Jos otat riskin ja alat suurtilalliseksi niin siitä kuuluukin palkita. Tosi hyvä, että metsäyhtiöillä on myös kannustimia tilakokojen kasvattamiseen. Ja laskevat tukkien hinnat pitkälle tulevaisuuteen ja ylihintaiset metsätilat niin ei kannata olla kateellinen.

Pisin aika mistä oon tietonen on karsitturanka 5 vuotta ollu tienlaidassa ja vielä haettu pois. Siinä meinas omistajalla usko loppua kesken.
    Eikös sinne Naantalin valmistuvaan energialaitokseen uppoa kaikki lounaasta, että en tiedä kannattaisko ootella sitä.

Mulla oli jo dunlopit tilattu uittokalustolta, pitää hakee huomen postista ni pääsee myöhemmin vertaa. TM rakennusmaailman testissä oli pärjänny juuri aika hyvin.

Laskin kerran, että mulla oli 7 paria kumisaappaita eri ja samaan käyttöön. Saapas ku saapas ni jos 2 vuoden päästä jos pitää vettä ni mulle kelpaa. Sievi light bootit kesällä ja turvakärjellä istutuksiin, on hyvä potkia kiviä.

Aika hyvä vuosi tulossa jos pysyvät lumet tulee taas helmikuun puolessavälissä.

Maharemmi kyllä pitää avata xt-valjaista ennenkuin ne maahan tippuu.

Itte oon poistanut imusarjan läpät omasta biilistä, ei volkkari. Pakokaasuja kun kierrätetään ni se kerää niihin läppiin mustaa mönjää ja neku on sellasta ohutta peltiä hammastikussa niin niitä on murtunut ja menny koneen sekaan tässä mallissa. Edellinen omistaja oli poistanu egr venttiilin mut sitä ei ois tarvinnu poistaa ku poistaa ne läpät. Ja siis tällänen moottorinitsetuhojärjestelmä on pitänyt tehdä diiseliin päästöjen alentamiseksi, kaikkee hulluu.

Autoissa taitaa olla vaan tosi harvinaista jos ohjelmallisesti tuunataan.

Lastutus boxin saa ebaystä halvimmillaan 150 euroon. Liikkeessä 500-700e mitkä on vähän parempia.

Esillä 10 vastausta, 1,891 - 1,900 (kaikkiaan 3,526)