Käyttäjän Ammatti Raivooja kirjoittamat vastaukset
-
Nissan X-Trail 2,5 AT Sport 4×4 -04
Hinta:7 900 €
Vetotapa:Neliveto
Polttoaine:Bensiini
Vaihteisto:Automaatti
Mittarilukema:210000
Vuosimalli:2004Vähän meni yli ikä ja kilometrit mutta aika siisti peli sellaselle joka melko vastaavaa etsii: http://www.tori.fi/etela-savo/Nissan_X_Trail_2_5_AT_Sport_4x4_19352916.htm
Tuossa toisessa ketjussa on käyty näitä ku avaatte ”Metsäpolitiikka” ja sieltä ”missä se uusi kemera asetus muka on”
Noilla spekseille nettiautosta katottuna ni ainoat mihin itse koskisin oli Honda Accord, Mazda 6 tai Avensis.
Jaa, kannattaa varmaan ostaa metsäyhtiöiden osakkeita metsätilojen sijaan. Ei sitten tarvii kirota, että yhtiöiden tehtävä on vain tuottaa voittoa omistajille kun kaikki sataisi omaan laariin. Muutenkin liikaa ihmiset omistavat metsiä tunnesyistä.
Sievin lightboot raivauksilla ja lightboot turvakärjellä istutuksilla. Minä löydän aina vettä ja en oo muita kenkiä kuin kumisaappaita tottunut käyttämään. Sievin saappaat on saappaiden mersuja, tosi kevyet ja kestävät.
Täällä tulevaisuudessa jees käytetään älykännykällä nettiä ja ainakin itsellä 90% netin käytöstä tapahtuu puhelimella.
Jos mielipide on, että luontaisesti uudistamalla ja fixterillä loput on ihan ok niin miksi vähentää hirvikantaa? Tai ylipäätänsä kun joukko, jotka tehokkailla menetelmillä uudistaa ja hoitaa metsiä vähenee niin niin hirviongelma koskettaa yhä pienempää porukkaa. Taas jos vaikka metsänomistajat olisivat nykyistä enemmän velvollisia uudistamaan ja hoitamaan metsiä niin olisi enemmän painoarvoa silloin vaatimuksella, että siihen pitää sitten olla paremman edellytykset. Tehometsätaloudessa ei ole niin paljon tilaa hirville kuin tälläsessä tilanteessa missä suuri joukko vähät välittää muutenkaan. Kukas ne kuuset sitten kasvattaa jos osaava porukka siirtyy koivuun? Sitten on jokainen paikka tupaten täynnä koivua ja kuusenviljely ei onnistu enää missään.
Minä tosiaan tosi vähän kuuntelen anekdootteja, ei ole oikeen syytäkään. Sen verta paljon tulee kuljettua ja katteltua metsiä. Sitten kun vahingon määräkin on niin suhteellista, että jotain harmittaa kovasti yksi ja toista kymmenen puuta. Minä taas ymmärrän oikein hyvin mhy:tä, että siitä ei jakseta hirveetä meteliä pitää kun niitä tuhoja on niin vähän, näkeehän sen jo vahinkokorvausilmoituksista. Kyllä raivaajat tietää miten paljon on suhteessa hirvituhoja ja hoitamattomia taimikoita.
Cesua ja Zeldaa Latviasta tarttuko haaviin?
Hirvituhot ei oikeasti kiinnosta kuin kourallista metsänomistajia. Sen verta heitteillä on taimikot ja metsät. Murheista pienimpiä.
Mahtuukohan tuohon yetiin raivaussaha sisälle? Näyttää aika lyhyeltä.
Normi Octavia nelivedolla ois varmasti ollu hyvä vaihtoehto fabialle.