Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset
-
Kiina julkaisi kerralla läjän huolestuttavia talousuutisia – Talous | HS.fi
Kiinan taloudella menee yhä huonommin ja huonommin ja on vain yksi suunta ja se on alaspäin, vaikka hyötyvät venäjän halvasta energiasta yms nuoristyöttömyys yli 20% joutuvat jo korkoja laskemaan kun muualla yhä nostetaan.. Halut sodan lopettamiseen kasvaa Kiinassa varmasti!
Apli 15.8.2023, 08:05Ruotsissa tuulivoimalatkin tehdään puusta(:
Apli 15.8.2023, 07:54Jutta on kyllä hyvä poliitikko demariksi, oikeistodemari vähän kun Lipposen Paavo, voi olla hyvinkin toisella kierroksella jonne saa kaveriksi Haaviston tai Aaltolan, hyvä että on paljon ehdokkaita tarjolla.
Apli 14.8.2023, 16:30Ei tule Stubb presidenttiä vaikka kuinka Orpo niin toivoo, varmasti monelle kokoomuslaiselle hänen valita ehdokkaaksi iso pettymys, Antti Häkkästä olisin itsekkin voinut äänestää.. Suomessa on perinteitä että jos on porvarihallitus on poliittisia lakkoja ja paljon, eiköhän niitä ole tulossa nytkin..
Apli 14.8.2023, 11:53Suomesta tarvitaan kaikki pellot ja osa metsistä ruoan tuotantoon jatkossa, samoin muissa pohjoismaissa, myös soita joudutaan kuivattamaan pelloiksi. Voi jonkun korvaan kuulostaa hullulta, mutta ilmastonmuutos nostaa lämpötiloja sitä tahtia että ruoantuotanto käy monessa paikassa jossa sitä tehdään nyt mahdottomaksi.
Apli 14.8.2023, 09:44Ennätys rikkoutui Marokossa – Lämpötila nousi ensi kertaa yli 50:n asteen – Ulkomaat | HS.fi
Alkaa olla arkipäivää nämä uutiset, surullista!
Viljasadoista uhkaa tulla vuosi vuodelta huonompia.
Apli 14.8.2023, 07:45Antti Häkkänen voisi jopa voittaa vaalit Stubb tuskin pääsisi edes toiselle kierrokselle…
Apli 14.8.2023, 07:42Näin on mutta lepikoita kannattaa harventaa ns kovalla kädellä vähän kuin koivikoita sen olen huomannut kasvaa sitten kyllä hyvällä paikalla nopeasti ja helppoa tehdä polttopuuksi, joskus Mhy välitti leppää savustuspurun valmistus firmaan, taitaa nykyään tulla kaikki ulkomailta.
Apli 12.8.2023, 15:01Tanskassa on paljon tuulivoima osaamista vestas wind mm yksi maailman suurimmista tuulivoimaloiden valmistajista, ja jos kiinnostaa yritys Tanskan pörssistä voi ostaa sen osakkeita..
Apli 11.8.2023, 08:16Puolet pois ja antaa kasvaa ja hyvää polttopuuta saa nyt ja jatkossa, itse olen mökillä niitä kaatanut kun ovat ranteen vahvuisia.