Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Vesiruiskujärjestelmällä saadaan normaali polttoaineen oktaanilukua nostettua (noin moottorin näkökulmasta), sekä enemmän tehoa turvallisesti. EDIT
Snow Performance vesiruiskujärjestelmällä saadaan ruiskutettua vesimetanoli seosta diesel tai bensiinimoottorin ilmanottoon kun ahdot ovat tietyssä pisteessä, eli se yksinkertaisesti jäähdyttää ahtoja – kun vesiseos hörystyy, poistaa se mukanaan massiivisen määrän lämpöä (jopa 100 astetta) antaen viileämpää ilmaa, tämä taas johtaa siihen että tehot ja hyötysuhde nousee isolla kädellä – yksinkertaisesti mitä viileämpää ahdettava ilma on, sitä enemmän ja nopeammin sitä voidaan moottoriin ahtaa. Alla oleva kuva kertoo hyvin kuinka vesiruiskujärjestelmä toimii moottorin kanssa. Siinä veden tehtävä. Nykysin sen tekee välijäähy.
Tottahan se kesäsumussa kone jaksaa paremmin. Se johtuu kylmästä ilmasta. Ensinäkin se kosteus jää ilman suodattimeen, Noista vesi kaasutin jutuista ne aika huuhaata. Vesi on palotapahtuman vihollinen. Normi mäntämoottoreissa, Hapella sitä tehoa saadaan( esim ilokaasu)
Minulla vielä raivaukset jatkuu ensi viikkoon. Lunta 60cm ei kanna lumikenkää. Päivän kun kävelee. Uni maittaa. Saha toimii. Sähköyhtiön vierimetsän hoitoa puuhastelen. Sitten varmaan nostan sahan varastoon ja lomailen.
Työkaverin 201 tilhi tippui tyhjäkäynnillä vesiojaan sammui eikä enää saanut käyntiin. Vei huoltoon oli takuu. Tutkivat oli syttyy boksi mennyt. Huolto sanonut että vetännä oikosulkuun. Siksi mennyt.
Suutin versio 545 fx mulla viimeisiä tehtaalta tulleita. Voihan autotuneakin poltoine käyrää muokata. Itänaapurista laiteet tietsikalle 150€
Pihkatapille se ylempi kaasutin vie ilmaa kampikammioon. (ilmahuuhtelu moottori) Siellä missä kaasuvaijeri sieltä teräsvipu aukaisee sen kurkun, vetää samaa ilmaa kuin oikeakin kaasutin. Sulla varmaan aika rikkaalla käy koska sitä tekee. Mulla 545 2 v sahattu huoltelin sen katsoin senkin kaasuttimen oli aivan puhdas sisältä se letku. Kyllä ne tehdas säädöillä kuluttaa valtavasti minun sahuulla meni 1.1 litran tankki tyhjäksi tunti ja 9 minuuttia. Oikein säädettynä pääsee 120 minuutiin.
En pidä tyhmänä. Mutta palamatonta öljyä se pikeentyminen on.
Palamattomasta öljystä se menee jumiin. Lämmön vaikutuksesta pikeentyy. Ajan päälle tulee karstaa.
Mönkijäänkin löytyy juontokkärryjä ATV LOG HAULER – YouTube