Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,681 - 1,690 (kaikkiaan 3,754)
  • arto arto

K lataus sähköautoille 0.2c minuutti. On niin sanottu pikalataus. Eli ei kallis.

arto arto

Juu olen vapa-ajallkin metsässä. Mönkijä reissuilla. Metsällä. marjassa. En siis löhöä sohvassa. Olen liikkuva ihminen.  Te varmaan norkoilette päivät kyttäämässä tietokonetta mitä uutta maailmassa.

arto arto

Mulla puhelin nahkasessa suojakuoressa. Turvakortit ja henkilökortti. Kulkee mukana. Ip 68 luokan puhelin kestää vettä. Takuu korvaa jos vesi pääsee sisälle.

arto arto

Tolopainen  kirjoitti kalliiksi tulee raivaus jne.   Ei tule liki 300 päivää metsässä kesät talvet . 2 vuotta riittää puhelimelle. vaihtoon saa vielä rahaa. Tai antaa jollekin sitä tarvitsevalle. Ei minulle ole kallista. Olehan metsuri. Täällä moni kehunnut tuloillaan. Ei silti varaa kunnon luuriin hassua. Tieto tekniikka menee huimaa vauhtia eteenpäin . 2v pitkä aika. Nykysessä mm 3d kuva / kamera. Voi sitten tulostella iltasella muovia jos tarttee.

arto arto

sony xperia 5 11 5g  tuollainen minulla. Ihan upea. 2v ja taas uutta taskuun. muisti riittää ihan hyvin minun käyttöön. ip 65/68. Muuten olisi apple mutta  footforce ei toimi siinä. sony ollut vuoden käytössä aina toiminut kelillä kuin kelillä. Sietää hyvin pakkasta näyttö toimii silloinkin kuin kesällä.

arto arto

Eipä ole sony hyytynyt metsässä kertakaan. Kartta sovellus pyörii päällä päivän. Somea vilkuillaan tauolla. Älyluuri kätevä. Kerran soitettu 112 soveluksella ( ilmoitettu metsäpalosta)  Itse en tiennyt paikkaa. Oli kaukana joenvarressa metsäpalo. Palokunta mönkijällä tuli paikalle. Pumppu jokeen ja sammuttivat. Ei tarvinnut itse selitellä paikkaa. paikantivat minut.

arto arto

Amerikkalainen autojätti General Motors on ilmoittanut kutsuvansa korjauksiin peräti seitsemän miljoonaa katumaasturia ja avolava-autoa. Takaisinkutsuttavista autoista lähes kuusi miljoonaa on Yhdysvalloissa

Takaisinkutsun syynä ovat surullisenkuuluisat Takata-merkkiset turvatyynyt, joiden vialliset täyttölaitteet ovat johtaneet maailmalla 27 ihmisen kuolemaan ja aiheuttaneet noin 300 eriasteista loukkaantumista.

Turvatyynyjen toiminta kolaritilanteessa on arvaamatonta, sillä ne voivat lauetessaan singota ohjauspyörän metalliosia matkustamoon valtavalla voimalla. Turvatyynyt ovat myös saattaneet jäädä laukeamatta onnettomuudessa, mutta toisaalta ne saattavat laueta myös ilman törmäystä.          kuuluko jees tuohon ryhmään.

arto arto

Työkaverilla kesti viikon kyseinen kapula. Eli onnea.

arto arto

Meillä maatilat ostelee vanhoja turvesoita. Hyviä viljapeltoja tulee. Saavat edullisesti.

arto arto

Meillä päin latauspaikkoja sähköautoille joka kaupan ja huoltiksen pihoissa, Gookle seuraa puhelimen kautta, Joka kuukausi tulee tulee raportti. Uusista kaupungeista ja paikoissa missä liikkunut. Jopa autossa istuminen näkyy( lopuksi vertaa matkaa kuuhun missä mennään) Tesloja näkyy katukuvissa aika paljon. Hypridejä pilvin pimein.

Esillä 10 vastausta, 1,681 - 1,690 (kaikkiaan 3,754)