Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Kuminen rouherukkanen keinoturkis sisus lapasella. Itselle ainut talvikäsine jota käytän. Nyt töissä räntää ja vettä tulee taivaalta. Kädet kuivat mikä mukavampaa.
En kyllä ymmärrä, miksi kukaan puolustaa tätä nykyistä suomalaista ay-liikettä. Kaikki työntekijät sitä puolustaa. Se ajaa meidän etuja.
Ei tuolla ole tulevaisuutta. Tonninen mönkäri paljon kivempi saa istua kyydissä ja paljon nopeampi. Teloilla menee mistä vaan.
mcculloch On nykysin se partneri.
Työkaverilla tuo pikku stilli. 20cm koivikossa häviää jonsilleni joka 51cc kerkeen tehdä 2 runkoa, pikkutilhillä samassa ajassa 1 kpl. Isommissa puissa isompi ero. Jatkuvasti tankilla jonssin tankille 1 lisätankkaus tilhille. Hyvä saha pikku risukkoon.Herkkä puuterissa jäätymään.
”Ihan paska ketju, kun ei ole Husqvarna” (arton mietteitä todellisuudesta) Ei ole minun mieteteitä. Sinun. Olen sahannut jo vuosia samoja määriä viilaamatta niin pätkä kuin raivaussahalla. Siihen alkanut herätä ketjuntekijätkin. Olen pyörinyt netillä tuolla maailmalla ja opettanut teroitusjutut siellä kiitosta tullut mukavasti. Täällä se ei onnistu heti tulee kommentti ei toimi/me teimme jo 30v sitten ei toimi. oppilaat sen keksi Kyllä minä tiedän. JNE…Ei aina se tuttu ja turvallinen ole paras uudet jyrää ne mennen tullen. Ei oppi ojaan kaada vaan, Vaan luulo tietävänsä kaikki.
Eikä ole nopeutettu kuva. Kolmatta päivää sahattu ketju eikä kertaakaan viilattu. Kaikki tulevat ketjut tuohon sahaan tulee olemaan tuota mallia. No ompas joku muukin löytänyt kunnon ketjun. Jota ei tahkota viilalla joka tankilliselle. Ilo sahata ja nauttia ilman viila mielessä. Niin se maailma muuttuu.
Maanantaina alkaa 21 km linjan tienvarteen siirtolinjan hakuun ja vierimetsän hoito. Työtä varmaan kevääseen. Ennen joulua tehtiin 13km vierimetsän hoitoja.
Työkaverilla 545 autotune nyt jo 3 vuosi menossa. Yksi akseli katkennut ja kaasarin tukikehikko vaihdettu. Noista kulman stefojen vaihdosta. Ei niitä liike vaihda antaa uuden kulman tilalle. 545 kulman ala stefan vaihto vaatii prässin ei onnistu käsin painaa niin kovaa samalla lukkorikkaa päälle.
Kun eskortilla ajetaan siellä 170km /h. Kulutus on lähes kaksinkertainen verrattuna siihen. kun täällä körötellään 80km/h. Ei taida eskoja enää saksassa olla. Uuden karheilla autoilla ne ajaa.