Käyttäjän husku550xp kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 391 - 400 (kaikkiaan 423)
  • husku550xp

    Oletteko huomanneet että hankkijalla on jonsered scarletteja myynnissä jotka ovat samoja kuin huskun scarletit, ne on vain melkein 10e edullisempia?

    husku550xp

    En itse ainakaan ole löytänyt lyhyellä putkella. Jonssihan on samakuin husku

    husku550xp

    Onko kukaan muuten tietoinen onko metsään tehty muita varteenotettavia raivaussahoja kuin stiil ja husku? Echo ja dolmar vois muuten mutta niissä on julmetun pitkä akseliputki.

    husku550xp

    En kumarra tehoa vaan tehopainosuhdetta joka on melkeenpä joka stiilissä päin persettä

    husku550xp

    Arton viilaus tyyli? Kertokaa lisää miten moinen tapahtuu

    husku550xp

    Elä laita 550xp:tä jos et päivittäin hakkaa tukkipuuta. Laita enemmin tuo 543

    husku550xp

    Kyllä stiili itsekkin mainostaa ammativehkeenä. Mietitytti tuo sama paino ja pienempi teho. Kyllä 490 jää pois harkinnasta, 555 on kevyempi ja huomattavasti tehokkaampi

    husku550xp

    Mikäs ihme stiilillä on ideana tuossa 410:sä ja 460:sä kun kumpikin on saman painoisia mutta 460 tehokkaampi ja isommalla moottorilla? Halvempi hinta ei riitä mulle selitykseksi, pitäshän tuon 410 olla kevyempi jos jotain järkeä ostaa

    husku550xp

    Minä omistan. Suosittelen jos ojia hakkaat  tai jotain rinteitä. Taimikolla normaali raivuri pieksee tuon

    husku550xp

    Minkäs merkkisellä terällä jätkä sahailee? Voisin itsekkin kokeilla jos ei samaa terää satuta käyttämään

     

Esillä 10 vastausta, 391 - 400 (kaikkiaan 423)